Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، بر ضرورت اعمال محدودیت‌های تردد در مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی تاکید و از مردم خواست در شرایط کنونی از مسافرت‌های غیر ضروری خودداری نمایند.

او افزود: متاسفانه وقوع چند اتفاق بطور همزمان، سطح هشدار و نگرانی‌ها را از شیوع خیز جدید بیماری کرونا افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شناسایی ۵ بیمار جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری

شیرانی اظهار داشت: ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی حتی در دسته دوم یعنی افرادی که مسافرت به خارج از کشور نداشته اند در حال چرخش است.

او ادامه داد: افزایش شیوع بیماری کرونا در برخی نقاط کشور بویژه استان خوزستان، نگرانی‌ها را در سایر نقاط از جمله چهارمحال و بختیاری که مراودات انسانی زیادی به این استان دارد افزایش داده است.

شیرانی گفت: مراودات و همجواری شهرستان لردگان با استان خوزستان موجب شد تا این شهرستان پس از مدت‌ها با افزایش موارد ابتلا، از وضعیت آبی وارد وضعیت زرد شود.

او افزود: ویروس جهش یافته کرونا بیشتر جوان تر‌ها و میانسالان را گرفتار و موجب بروز علائم بالینی شدید در مبتلایان می‌شود.

شیرانی اضافه کرد: توصیه‌هایی که در فروردین و اردیبهشت ماه و اوایل شیوع بیماری کرونا در استان به مردم داشتیم مجددا تکرار و نسبت به خطرات جدی برگزاری محافل و دورهمی‌ها و انجام مسافرت‌های غیر ضروری هشدار داده می‌شود.

او در ادامه از مردم خواست: از مسافرت در این شرایط خودداری و در صورت ضرورت، ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با تعداد کمتری مسافرت نمایند.

شیرانی همچنین متذکر شد: افرادی که به واسطه تحصیل یا اشتغال در جایی خارج از محل سکونت خود هستند، در بازگشت به منزل اصول خود قرنطینگی را تا چندین روز رعایت نمایند.

او افزود: مسئولین مواظب تردد در مرز‌های ورودی باشند و ورود و خروج خودرو‌های شخصی با همکاری نیروی انتظامی، فرمانداران و همکاران مراکز بهداشتی و درمانی باید بیشتر کنترل شود.

شیرانی همچنین از خانواده‌ها خواست: از پذیرش مهمان از خارج استان پرهیز نمایند چرا که مسافرت در این روز‌ها خطر آفرین است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  این شبکه رادیویی در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم با راه‌اندازی پویش قدردانی از معلم در برنامه «زنگ انشا» به استقبال روز معلم می‌رود.

برنامه «زنگ انشا» که به انشا نویسی و انشا خوانی دانش آموزان اختصاص دارد، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از دانش آموزان کل کشور دعوت می‌کند در پویش قدردانی از معلم شرکت نمایند و با نوشتن انشا از معلم خود قدردانی نمایند.

علاقه‌مندانی که دوست دارند انشای آنها به گوش معلمشان برسد، می‌توانند فایل صوتی خوانش انشای خود را به آدرس @radiosabaFM ۱۰۵۵ ارسال نمایند.

انشا‌های ارسالی دانش آموزان در برنامه «زنگ انشا» تقدیم معلمشان می‌شود.

زنگ انشا شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۵ به تهیه کنندگی محبوبه برزگر از رادیو صبا پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • علت چرخش مچ پا چیست؟
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند