Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی شامگاه یکشنبه در نشست شورای مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: شرایط موجود کشفیات موادمخدر در این استان نشان از یک حرکت برنامه‌ریزی شده در زمینه توزیع و انتقال دارد که نابودی آن علاوه‌بر اقدامات سخت افزاری نیازمند کارهای فرهنگی است.

وی سیستان و بلوچستان را خط مقدم مبارزه با موادمخدر در کشور عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی ویژه سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در پیشگیری از این آسیب اجتماعی تاثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان بر راه‌اندازی هر چه سریعتر مراکز ماده ۱۶ در شهرستان‌های زابل، ایرانشهر، سراوان و چابهار تاکید کرد و گفت: به منظور رفع اعتبار در جامعه باید علاوه‌بر مراکز موجود از ظرفیت‌های دیگر دستگاه‌ها نظیر اردوگاه‌های دانش آموزی نیز استفاده کرد.

وی اظهارداشت: علاوه‌بر درمان معتادان باید با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری به سمت اشتغالزایی افراد رها شده از بند اعتیاد پیش برویم تا شاهد ریشه کنی این معضل باشیم.

موهبتی بر تهیه و پخش ویژه برنامه‌های فرهنگی در صدا و سیما و فضای مجازی به منظور فرهنگ سازی در زمینه اعتیاد تاکید کرد.

وی تاکید کرد: همچنین ضروری است خیران نیک اندیش برای رفع این مشکل در سیستان و بلوچستان ورود کنند تا با کمک به معتادان شاهد جامعه سالم و عاری از این آسیب باشیم.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: امسال بیش‌از ۱۵۰ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ محمد نصیری افزود: همچنین امسال شاهد دستگیری سه هزار و ۱۴۷ نفر در حوزه موادمخدر در سیستان و بلوچستان بودیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از ۷۰ باند مسلح مواد مخدر در سیستان و بلوچستان توسط نیروهای نظامی و انتظامی متلاشی شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای انتظامی استان امسال ۲۰۵ درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر داشتند که نسبت به مدت مشابه ۴۰ درصد افزایش یافته است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مواد مخدر احمدعلی موهبتی  فرهنگ سازی استاندار سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مواد مخدر احمدعلی موهبتی سیستان و بلوچستان مواد مخدر احمدعلی موهبتی فرهنگ سازی استاندار سیستان و بلوچستان اخبار کنکور سیستان و بلوچستان مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ارتقای راه‌های سیستان وبلوچستان به بزرگراه نیازمند ۳۰ همت
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • وزش باد شدید در مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم