Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه امیدوار هستند با درخواست جدیدشان برای حضور عیسی آل‌کثیر در جمع پرسپولیسی‌ها موافقت شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که شمارش معکوس برای پایان محرومیت جدایی عیسی آل‌کثیر آغاز شده، از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد مسئولان باشگاه برای صدور مجوز حضور عیسی آل‌کثیر در تمرینات این تیم به AFC نامه زده‌اند اما مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز جوابی به نامه باشگاه ایرانی نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها امیدوارند مسئولان AFC با این درخواست آنها موافقت کنند تا عیسی بتواند با حضور در تمرینات پرسپولیس کم کم خود را با شرایط تمرین تیمی وفق داده و پس از پایان رسمی محرومیتش با آمادگی بالایی بتواند در ترکیب سرخ‌ها حضور پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم