Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:48:29 GMT

محور آلومینا به جاجرم در انتظار تعریض

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۳۷۷۵

محور آلومینا به جاجرم در انتظار تعریض

به گزارش خبرگزاری فارس از جاجرم، پروژه محور جاجرم -آلومینا در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تردد روزانه ۲ هزار نفر از کارکنان کارخانه آلومینا و وسایل نقلیه را در این مسیر شاهد هستیم که پاسخگوی این میزان تردد نیست و نیاز است به آن توجه ویژه‌ای شود.

پیک تردد در این مسیر صبح، زمانی است که کارکنان کارخانه آلومینا سرکار می‌روند و همچنین عصر، هنگام برگشت است و زمان بارندگی شدید، سیل جاده را در محل پیچ مزارع گزی فرامی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بااین‌حال کم نیستند کامیون‌هایی که از این مسیر عبور می‌کنند و راهی استان‌های هم‌جوار می‌شوند.

محمدصادقی یکی از شهروندان جاجرمی گفت: کارخانه آلومینا به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و این جاده هنگام شب روشنایی مناسبی ندارد و نیاز است این پروژه هر چه زودتر تعریض شود.

علی رجبی یکی دیگر  از شهروندان جاجرمی افزود: تعریض محور آلومینا به جاجرم باعث کم شدن میزان تصادف به علت تردد تریلرهای حامل محصولات بوکسیت و سود مایع و پودر آلومینا می‌شود و حجم سنگین ترددها در ساعات رفت‌وبرگشت کارکنان آلومینا ممکن است تصادفاتی را به دنبال داشته باشد.

یکی دیگر از شهروندان ادامه داد: محور جاجرم به آلومینا در ساعاتی که کارکنان کارخانه در این مسیر تردد می‌کنند بسیار شلوغ می‌شود و شاهد میزان بالای ترددها هستیم و روزانه ۲ هزار نفر از کارکنان آلومینا در این محور رفت‌وآمد می‌کنند.

رحیمی ابراز داشت: این پروژه پیشرفت چشمگیری نداشته است و از مسئولان درخواست به سازی و ادامه روند کار هستیم تا از خطر تصادف در این محور کاسته شود.

دراین‌باره رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان جاجرم گفت:  این پروژه در ۳ سال گذشته با مشارکت شهرداری ،کارخانه آلومینا و اداره راهداری آغاز شد که در حال حاضر ۳ کیلومتر آن تعریض و آسفالت شده است.

سعید قره‌جانلو افزود: در حال حاضر زیرسازی ۲.۵ کیلومتر و روکش آسفالت آن انجام‌گرفته و ابنیه فنی در دست‌ساخت و احداث ۲ پل نیز در دست اقدام است نخست پل هنرستان و دیگری احداث پل در موقعیت ۲هزار و۵۰۰قبل از پیچ گزی که امیدواریم با احداث این دو پل این مسیر ۴ بانده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: در حاضر این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: آلومینا حمل و نقل جاده ای جاجرم جاده خراسان شمالی تعریض جاده کارخانه آلومینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه