Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@00:05:54 GMT

نظارت بر خدمات امدادخودروها با پلتفرم چارچرخ

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۳۸۶۴

نظارت بر خدمات امدادخودروها با پلتفرم چارچرخ

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهرداد صادق‌زاده مدیرعامل شرکت خلاق ویرا فناوری سورن گفت: این شرکت یک پلتفرم فراگیر با نام چارچرخ ایجاد کرده است. این پلتفرم دو ماموریت برای خودش تعریف کرده است که می توان به ارائه خدمات مرتبط با خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت خلاق ویرا فناوری سورن، در ادامه افزود: ما در یک مطالعه 6 ماهه برای بررسی جوانب مختلف بازار، متوجه شدیم که بیشترمردم از خدمات امدادخودرها، چندان رضایت ندارند. به همین دلیل، تلاش کردیم تا یک سرویس امداد خودرو با کیفیت و تحت نظارت ایجاد کنیم.

این فعال صنایع نرم و خلاق ضمن توضیح فرایند کار این پلتفرم گفت: نحوه کارکرد آن به صورت چند وجهی است و با آموزش امدادگران سعی می‌کنیم تا رضایت خدمات‌گیرندگان را بالا ببریم و بر حق‌الزحمه دریافتی از سوی آنها نظارت کنیم. مشتری هم می‌تواند به امدادگر ستاره بدهد و امدادگر با دریافت 5 ستاره هدیه ای از شرکت دریافت می‌کند. به دلیل این سیاست‌ها، سطح رضایت مشتری از امدادگرها به شدت افزایش یافته است.

صادق زاده در ادامه با توضیح دیگر خدمات این شرکت، بیان کرد: همچنین کاربر می‌تواند نزدیکترین تعمیرگاه‌ها را مشاهده کند و با توجه به امتیازی که دیگر کاربرها به آن تعمیرگاه داده‌اند و نظرات ثبت شده برای آن تعمیرکار، تعمیرگاه مدنظر خود را انتخاب کنند. همچنین خدمات آموزشی برای رانندگان در نظر گرفته شده است که خودرو خود را بهتر بشناسند و از آنها بهتر نگهداری کنند.

وی با اشاره به  گستردگی بازار خدمات خودرو در کشور، افزود: علاوه بر این، با ارائه محتوای تخصصی‌تر به برخی کاربرها کمک می‌شود که به اصطلاح دست به آچار شوند و برخی تعمیرات  و خدمات جزئی خودرو را خودشان انجام دهند. در حال حاضر با برگزاری ۲۷ سرویس دوره‌ای به کاربر آموزش می‌دهیم که  این سرویس‌ها باید چگونه انجام شود.

به گفته وی، در یک بازه زمانی ۸ ماهه بیش از ۲۵۰۰ سرویس خودرو توسط این شرکت انجام شده است و سطح رضایت مشتری‌ها ۴.۶ از ۵ بوده است و این برای ما بسیار مسرت‌بخش است. در حال حاضر نیز ۲۰۰ امدادگر خودرو در این سامانه مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبرخوب امدادخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضا تونی از نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج خبر داد و مطرح کرد: نظارت بر بارگیری پسماندهای ضایعات لامپ شرکت توزیع برق استان البرز توسط کارشناسان محیط زیست جهت انتقال به شرکت‌های امحا کننده پسماند انجام شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه جامع محیط زیست با حضور و نظارت کارشناسان محیط زیست هنگام بارگیری و پلمب، اقدام به انتقال پسماندهای ویژه خود به مراکز مجاز و مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست کنند.

کد خبر 6096912

دیگر خبرها

  • حکمرانی داده‌ها در عصر اینترنت اشیاء/ پلتفرم‌ها خود را مالک داده‌ها می‌دانند
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • پلیر موسیقی Winamp باز می‌گردد!
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن