Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:23:37 GMT

دستگیری هفت حفار غیرمجاز و غیربومی در دورود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۳۹۱۱

دستگیری هفت حفار غیرمجاز و غیربومی در دورود

ایسنا/لرستان فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان از دستگیری هفت حفار غیرمجاز و غیربومی در شهرستان دورود خبر داد.

سرهنگ محمدرضا مرادیان ۲۶ بهمن‌ماه، اظهار کرد: برابر با گزارش پایگاه حفاظت دورود در پی اخبار واصله مردمی مبنی بر حضور افراد غیربومی به‌منظور حفاری غیرمجاز، پرسنل انتظامی پس از اخذ مجوز قضایی از یگان حفاظت میراث فرهنگی این شهرستان اقدام به ورود به مخفیگاه حفاران کره و هفت حفار غیرمجاز را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مخفیگاه این افراد یک منزل مسکونی بوده و در این رابطه یک دستگاه فلزیاب و تعدادی آلات ‌و ادوات حفاری، موتوربرق، چکش برقی و سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان ادامه داد: پس از انجام تحقیقات مشخص شد، حفاران به قصد حفاری در ارتفاعات روستای حشمت‌آباد وارد این منطقه شده بودند ولی به‌دلیل شرایط جوی نامساعد در منزل شخصی به هویت معلوم اتراق کرده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یگان حفاظت میراث فرهنگی استانی فرهنگی و هنری دستگيري حفار غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران

سازمان محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۴ شکارچی در آمل، بابل، بابلسر، نوشهر و ساری و میانکاله دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران  ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان حین گشت‌زنی و کنترل در بابل، بابلسر، نوشهر، آمل، ساری و میانکاله متخلفان شکار و صید را به همراه 6 قبضه سلاح شکاری، لاشه یک طاقه قرقاول و 25 قطعه ماهی دستگیر کردند.

محیط زیست اعلام کرد: حین پایش رودخانه‌های استان بیش از 50 رشته دام صید غیرمجاز ماهی جمع آوری شد.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر در گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی منطقه ویسر از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکار کشف و ضبط کردند.

در بابلسر هم ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در دو ماموریت حین گشت و کنترل در رودخانه بابلرود سد آرمیج کلا و سد میرود 17 رشته دام و 2 عدد چم صید ماهی‌های استخوانی جمع آوری کردند.

در آمل هم ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در رودخانه گرمرود بخش دشتسر یک صیاد غیرمجاز به همراه 25 قطعه ماهی و 2 رشته دام غیرمجاز ماهی دستگیر کردند.

در ماموریت مشترک ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل و ماموران نیروی انتظامی از شکارچیان غیرمجاز 4 قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شده

در شهرستان بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک طاقه قرقاول نر دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری  و در محیط بانی دودانگه محمدآبادحین گشت و کنترل شبانه در مناطق محدوده روستای مرگاب با همکاری ماموران نیروی انتظامی دودانگه از یک متخلف حین شروع به شکار یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری در محیط بانی هولار حین گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی در محدوده دریاچه سد شهید رجایی و رودخانه پهنه کلا از صیادان غیرمجاز2 لنسر و یک رشته دام صیادی کشف و ضبط کردند.

 ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری در پناهگاه حیات وحش سمسکنده هم 12 رشته دام صیادی در محل مصب رودخانه تجن به دریا در محدوده فرح آباد و محدوده روستای اردشیر کشف و ضبط کردند.

ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله هم 20 رشته دام صید ماهی غیر مجاز در ساحل پناهگاه حیات وحش میانکاله جمع آوری کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر