Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی لیگ برتر وزنه‌برداری در رده سنی جوانان و بزرگسالان از فردا ۲۸ بهمن تا ۲ اسفندماه به میزبانی باشگاه ملی حفاری به میزبانی سالن شهدای اهواز برگزار می‌شود.

این در حالی است که اعضای تیم گهر زمین سیرجان با سرمربیگری بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک از روز ۱۷ بهمن در سالن وزنه‌برداری این باشگاه اردو زدند و تمرینات خود را تا امروز ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهداد سلیمی در هفته اول لیگ برتر وزنه برداری موفق به صدرنشینی شدند و حالا قصد دارند با تمام توان در مرحله نهایی لیگ برتر برای کسب قهرمانی به روی تخته بروند.

پیمان دهقانی در دسته ۵۵ کیلوگرم، جابر بهروزی، مجید عسگری و کیومرث مقدسی در دسته ۶۷ کیلوگرم، میرمصطفی جوادی دسته ۷۳ کیلوگرم، محمد نیری دسته ۸۱ کیلوگرم، محمد زارعی دسته ۸۹ کیلوگرم، کیانوش رستمی دسته ۹۶ کیلوگرم، کیا قدمی و علیرضا سلیمانی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم و آیت شریفی و همایون تیموری در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم ترکیب تیم گهر زمین سیرجان را در فینال لیگ برتر تشکیل می‌دهند.

بهداد سلیمی به عنوان سرمربی و آیدین نصرتی و علی جباری به عنوان اعضای کادر فنی، مسئولیت هدایت این تیم در مرحله نهایی لیگ برتر وزنه برداری را بر عهده دارند.

کد خبر 5146411 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: وزنه برداری بهداد سلیمی لیگ وزنه برداری تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال تکواندو شهاب زاهدی تیم فوتبال پورتو تنیس روی میز علیرضا بیرانوند تیم فوتبال پیکان تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال زوریا لوهانسک مرحله نهایی لیگ وزنه برداری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها