Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@08:03:25 GMT

شورای سیاست‌گذاری حوزه هنری معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۴۰۴۷

شورای سیاست‌گذاری حوزه هنری معرفی شد

شورای سیاست‌گذاری حوزه هنری از سوی محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، شورای سیاست‌گذاری حوزه هنری با ریاست محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی متشکل از محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، محسن مؤمنی‌شریف رئیس پیشین حوزه هنری، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری، مسعود نجابتی از اساتید هنرهای تجسمی و عضو کانون هنر شیعی و انجمن خوش‌نویسان ایران، وحید جلیلی مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب، حجت الاسلام احمدحسین شریفی عضو هیئت علمی گروه فلسفه مؤسسه آموزشی_پژوهشی مؤسسه امام خمینی (ره) و مجید شاه‌حسینی از اساتید و عضو شورای سیاست‌گذاری مرکز آموزش و پژوهش حوزه هنری معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر یک از اعضای این شورای سیاست‌گذاری طی حکمی جداگانه از سوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شدند. متن این حکم به شرح زیر است:

«اکنون که هم قدم با گام دوم انقلاب عزیزمان در فصل نوین حرکت تحول‌خواهانه سازمان تبلیغات اسلامی، به جد و جهد برای تحقق تمدن نوین اسلامی-به مدد الهی- به پا خواسته‌ایم، ضروری است که هرچه بهتر و بیشتر به اعتلای هنر متعالی همت گماریم. بر همین اساس و طبق ماده 9 اساسنامه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و با عنایت به تأیید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، با توجه به سوابق مؤثر و شناخته شده جنابعالی در سپهر فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، شما را به عنوان «عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه هنری» منصوب می‌نمایم.

امید است با یاری حضرت حق، با استفاده از اختیارات آن شورا (مطابق بند 10 اسانامه مذکور) و با سیاست‌گذاری و نظارت صحیح و مجدانه نسبت به آن مرکز، به عنوان میراث گرانقدر شهیدان فرهنگ‌ساز و هنردوست انقلاب اسلامی، که خدمات شایسته‌ای نیز به عرصه فرهنگ و هنر دینی داشته است، در راستای اعتلای هنر متعالی و انقلابی توفیق کامل یابید.

بر خود فرض می‌دانم که از زحمات همه اعضای ارجمند شواری پیشین سیاست‌گذاری حوزه هنری تشکر نموده و برای ایشان و اعضای محترم جدید، از خداوند متعال توفیق مسألت کنم.

محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه هنری»

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای سیاست گذاری حوزه هنری حجت الاسلام قمی حوزه هنری شورای سیاست گذاری حوزه هنری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان