Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تالو تیم سپاهان گفت: شکل برگزاری لیگ ووشو خیلی خوب بود و به نوعی یک مسابقه جهانی کوچک بود. - اخبار ورزشی -

هانیه رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان اظهار داشت: شکل برگزاری مسابقات خیلی خوب بود و به نوعی یک مسابقه جهانی کوچک بود. در سالیان گذشته تدارکات برگزاری مسابقات به این شکل نبود، اما امسال نورپردازی و طراحی مسابقات به شکلی بود که احساس می‌کردیم در جو مسابقات جهانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تاثیر نحوه برگزاری مسابقات در انگیزه بازیکنان گفت: وقتی نحوه برگزاری در انگیزه ما به عنوان بازیکنان ملی‌پوش تاثیر گذاشته بود، قطعاً انگیزه بازیکنان جوانتر را بالاتر برده بود. در مسابقات لیگ امسال همه بازیکنان ملی‌پوش حضور داشتند و بچه‌ها تلاش کرده بودند که در یک سال تعطیلی مسابقات آمادگی خدا را حفظ کنند و همین موضوع باعث شده بود تا خدا را شکر سطح مسابقات نیز خوب باشد.

ملی‌پوش تیم سپاهان در خصوص قهرمانی این تیم عنوان کرد: بسیار پرقدرت در مسابقات حاضر شدیم و خدا را شکر توانستیم برای سومین سال پیاپی به مقام قهرمانی برسیم و هت‌تریک کنیم. بیشتر بازیکنان تیم ملی در سپاهان حضور داشتند و این تیم قراردادهای خوبی با بازیکنان بست و اردوهای خوبی را نیز برای حضور در مسابقات تشکیل داد. برای حضور در لیگ دو هفته اردو و تدارکات عالی داشتیم و همین موضوع باعث شد بسیار پرقدرت در مسابقات ظاهر شویم.

رجبی در خصوص تعداد کم تیم‌های حاضر در مسابقات تاکید کرد: قاعدتاً اگر تعداد تیم‌ها بالاتر بود جو مسابقات و سطح مسابقات بالاتر می‌رفت، اما حضور همین 4 تیم نیز باعث شده بود تا مسابقات بسیار خوبی را نسبت به سالیان گذشته مشاهده کنیم. از طرفی باید قبول کنیم در بخش بانوان همیشه تیم‌های کمتری حضور دارند و امیدوارم در سالیان آینده شاهد حضور تیم‌های بهتری در مسابقات باشیم.

دارنده دو مدال نقره و دو مدال برنز تالو جهان در خصوص حضور چهره‌های جدید در مسابقات افزود: در بخش تالو بازیکنان قدیمی عملکرد بهتری داشتند، اما بازیکنان جوان ما در حال ورود به بزرگسالان هستند و در سال‌های آینده با حضور این بازیکنان شرایط لیگ بانوان بهتر نیز خواهد شد.

وی درخصوص اینکه کسب مدال طلا توسط بانوان در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی گفت: صد درصد می‌توانیم این توقع را داشته باشیم و کسب مدال طلای جهان و بازی‌های آسیایی یک هدف برای ما است و برای رسیدن به این مهم نیز می‌جنگیم.  سال گذشته در مسابقات جهانی دو مدال نقره گرفتم و دقیقاً یک گام تا کسب مدال طلای جهان فاصله دارم و قول می‌دهم با برگزاری مسابقات برای رسیدن به این مهم تلاش کنم و دل مردم کشورم را شاد کنم.

طهماسبی: می‌دانستیم زورمان به سپاهان نمی‌رسد‌، اما از عملکردمان راضی هستم/ نحوه برگزاری لیگ باعث لذت بچه‌ها شده بود

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو ایران ووشو هانیه رجبی ووشو ایران ووشو برگزاری مسابقات ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا

دونده  مانع ایران توانست به مدال طلا رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • محمدسیفی طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی