Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:21:48 GMT

سه هزار تن روغن وارد بازار کهگیلویه و بویراحمد شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۴۱۷۸

سه هزار تن روغن وارد بازار کهگیلویه و بویراحمد شد

سالار حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: روغن تنظیم بازار بین فروشگاه‌های منتخب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هدف توزیع و در اختیار مردم قرار گرفته است.

حسین پور تصریح کرد: همچنین آخرین شکری که به استان وارد شده به میزان ۵۳۰ تن سهمیه خانوار است.

وی ابراز داشت: هر کیلو شکر فله‌ای هفت هزار و ۵۰۰ تومان و بسته یک کیلوگرمی هشت هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پور با اشاره به مصارف صنف صنعت در بخش شکر، گفت: ۷۸۰ تن شکر برای مصرف صنف صنعت با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شد.

رئیس صمت استان خاطرنشان کرد: این سهمیه در اختیار استان قرار گرفته و اگر اصناف استقبال کنند، در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

حسین پور از جذب ۳۵۰ تن برنج در طی آخرین مرحله خبر داد و بیان کرد: دو روز گذشته توزیع این برنج به قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم انجام شد.

حسین پور با تاکید بر تأمین ذخیره مرغ منجمد، قیمت آن را ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان دانست و گفت: به میزان کافی مرغ منجمد در سردخانه‌های استان داریم و با صدور مجوز ستاد تنظیم بازار کشور توزیع خواهد شد.

حسین پور تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در استان ۲۷ هزار تومان بوده و قیمت مرغ گرم درب مرغداری هر کیلو بین ۱۹ هزار تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

حسین پور گفت: با شیوع بیماری‌های مرغ و عوامل دیگر تأثیر گذار، مقداری کمبود مرغ وجود داشته و مرغ داران نیز با توجه به خسارت‌های وارده در مقابل کاهش قیمت مرغ مقاومت می‌کنند.

حسین پور خاطرنشان کرد: سیاست تنظیم بازار بازگشت قیمت مرغ گرم به ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و در درب مرغداری‌ها ۱۴ هزار تومان است.

کد خبر 5147050

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن تجارت روغن نباتی ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن شیوع کرونا آمار کرونا مجلس شورای اسلامی شهرکرد عکس استانها هزار و ۵۰۰ تومان حسین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین