Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فرار مالیاتی در یکی از شرکت های واردات و صادرات در آذربایجان غربی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به لزوم سرعت و دقت عمل در پی‌جویی کشف جرایم اقتصادی، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با همکاری و هماهنگی کارشناسان حقوقی اداره امور مالیاتی استان، مالکان این شرکت را که از کارت‌های بازرگانی اشخاص دیگر با انگیزه فرار مالیاتی استفاده می کردند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ماموران امنیت اقتصادی انتظامی در بررسی بانک‌های اطلاعاتی مبلغ بدهی مالیاتی این شرکت‌ها را ۶۵۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار خرم نیا افزود: کارآگاهان پس از جمع آوری مدارک و مستندات، ۲ متهم اصلی این پرونده‌ها را به منظور سیر اقدامات قانونی دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی همچون اختلاس، جرایم بانکی، زمین خواری، فرار مالیاتی و پولشویی از اولویت های پلیس امنیت اقتصادی استان بوده و برخورد قاطع با مجرمان این حوزه در دستور کار این پلیس قرار دارد.

برچسب‌ها پلیس امنیت آذربایجان غربی ارومیه فرار مالیاتی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس امنیت آذربایجان غربی ارومیه پلیس امنیت آذربایجان غربی ارومیه فرار مالیاتی انتظامی اخبار کنکور آذربایجان غربی امنیت اقتصادی فرار مالیاتی پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»

به گزارش ایمنا، سامان غنی‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با توجه به انتشار فیلم درگیری و هنجارشکنی عده‌ای اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللرباغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

غنی‌زاده در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجارشکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم