Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@10:25:29 GMT

خدمات برقی ۱۰۰ درصد غیرحضوری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۴۳۵۷

خدمات برقی ۱۰۰ درصد غیرحضوری می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، غلامعلی رخشانی‌مهر با اشاره به اجرای طرح ارائه خدمات غیرحضوری از پایان آذر سال جاری افزود: این طرح با هدف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص کرونا، کاهش ترددها، موضوع سوخت و موارد زیست محیطی اجرا شده که تاکنون ۷۲ درصد خدمات پس از اجرای این طرح غیرحضوری ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مشترکین در اصفهان، مشهد، تهران و شیراز و بسیاری از شهر‌های بزرگ دیگر، استقبال قابل توجهی در خصوص دریافت خدمات برق بصورت غیرحضوری داشته‌اند.

معاون توزیع شرکت توانیر افزود: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌هایی از جمله اپلیکیشن برق من، خدمات رسانی ۲۴ ساعته تلفن گویای ۱۵۲۱ و ۱۲۱ مردم می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را بصورت غیرحضوری دریافت کنند.

رخشانی مهر گفت: تا پایان سال ۱۳۹۹, صددرصد خدمات صنعت برق بصورت غیرحضوری ارائه خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در ایران احمد محمود الهیار ملکشاهی استیضاح ترامپ اسلام قلعه توانیر مشترکان برق غیر حضوری واکسیناسیون کرونا در ایران احمد محمود الهیار ملکشاهی استیضاح ترامپ اسلام قلعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • حماس: پاسخ اسرائیل به پیشنهادهای خود را دریافت کرده‌ایم
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی