Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای شهر قروه در جلسه اخیر این شورا در حالی مانع از ورود خبرنگاران به جلسه شورا شد که خود ادعا دارد اتاق شورای شهر یک اتاق شیشه ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، پس از انتشار خبرهایی در رابطه با برخی از اعضای شورای شهر قروه روز گذشته پرستو شکری یکی از اعضای شورای شهر که مخاطب بخشی از خبرهای منتشر شده نیز بود با خبرنگار کردتودی تماس گرفت و وی را به جلسه شورای شهر دعوت نمود اما وقتی خبرنگار ما به همراه خبرنگاران دیگر خبرگزاری ها و پایگاه های خبری به محل شورای شهر رسیدند با ممانعت رییس شورا روبرو شدند و خانم کلوندی اجازه نداد که خبرنگاران در جلسه حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که وی پیش از این شورا را یک اتاق شیشه ای و آماده برای شفاف سازی نامیده بود اما خود مانع حضور خبرنگاران شد و با بهانه نمودن ویروس کرونا برخلاف ادعایی که پیش از این داشت عمل کرد.

در همین رابطه مهدی ملکی و پرستو شکری ۲ عضو شورای شهر که خبرهایی مبنی بر غیبت های ۱۴ جلسه ای و ۱۶ جلسه ای آنان مطرح شده بود با خبرنگاران گفتگو نمودند که در این خصوص مهدی ملکی به خبرنگار ما گفت: ما در طول هر ماه ۲ جلسه رسمی داریم و این گونه که اعلام شده است یعنی من یک سال تمام به شورا نیامده ام !

وی ادامه داد: بیایند و صورتجلسات ما را بررسی کنند و ببینند کدام یک از صورتجلسات وجود دارد که من آن را امضا نکرده باشم؟

این عضو شورای شهر قروه افزود: سال جاری کاری ما از برج ۶ شروع می شود و از شهریور ماه امسال تا به امروز که زمان ریاست خانم کلوندی است باید بررسی شود و خانم کلوندی حق دارد صورتجلسات مربوط به دوران ریاست خود را بررسی کند.ملکی ادامه داد: در کنار تمام این مسائل بنده در طول ۲ ماه تمام بستری و در بیمارستان بودم اما باز هم با این حال در جلسات ضروری حضور داشته ام و غیبت ها را هیچکس نمی تواند توجیه کند و قانون می گوید هر عضو شورا اگر در یک جلسه غیبت کرده باشد، باید در جلسه بعدی دلایل خود را در این رابطه عنوان کند.

وی افزود: خانم کلوندی خود بیاید و گذشته خود را بررسی کند و ببیند چند جلسه که من نایب رییس بودم غیبت داشت و بسیاری از غیبت های وی مطرح نمی شد و ایشان در بسیاری از جلسات در طول ۵ دقیقه پایانی به جلسه می آمد و تنها صورتجلسات را امضا می نمود.

ملکی با تاکید بر اینکه باید غیبت تمام افراد مورد بررسی قرار گیرد گفت: کل مصوبات ما در طول چند سال گذشته مشخص است و باید مورد بررسی قرار بگیرد تا ببینیم چه کسی دارای غیبت بوده است.

وی با اشاره به حوادث چند سال گذشته شورای شهر قروه، ادامه داد: خواهر خانم کلوندی تصادف کرده بود و ایشان حدود یک سال به شورای شهر نیامد و با وجودی که اتفاقی برای ایشان رخ نداده بود در یک جلسه حضور نیافتند.

به گفته وی خانم کلوندی صحبت از مردمی بودن می کنند و خود درب را به روی مردم می بندند و بارها پیش آمده که مانع از حضور برخی مردم در شورا شده اند.

وی در خصوص تعارض منافع خانم کلوندی نیز گفت: در اولین سال حضور ما آقای خسروی ریاست سال اول شورا این مسئله را پیگیری نمود و این خانم به مرکز استان رفت و توجیهات خود را آورده بود و اکثر مهندسان کمیسیون ماده ۵ نیز در این حالت قرار داشتند و خود شخص نقشه تفکیکی را ترسیم می کند و خود او تایید می کند و ناظر می شود و همه کار را خود شخص انجام می دهد و این سلسله مراتب تا بالاتر نیز رفته است و افرادی که خود درگیر این موضوع بودند از خانم کلوندی حمایت کردند اما زمانی که ایشان به عنوان رییس انتخاب می شوند مسئله متفاوت است چرا که دیگر رییس شورا نمی تواند اینچنین عمل کند که خود ترسیم کننده و تایید کننده باشد و خود نقشه را به شهرداری ببرد و در شورا خود رای دهنده و دفاع کننده باشد!

وی ادامه داد: ما شاهد صحنه هایی بوده ایم که ایشان برای تایید نقشه ترسیم شده خود گریه کرده اند و گفته اند باید حتما مورد تایید قرار گیرد اما این مسئله برای دیگر نقشه ها صدق نمی کرد!

تناقض در سخنان فرماندار قروه

خبرنگار ما در ادامه این گفتگو به سخنان فرماندار قروه که تاکید دارد رای شورا مورد نظر کمیته تطبیق است اشاره نمود که مهدی ملکی ادامه داد: این مسئله مغایرت با موضوع اصلی ما دارد چرا که خانم کلوندی نیز یکی از اعضای شورا است و در بسیاری از موارد رای ما 3 به 3 بوده است و خانم کلوندی رای مثبت داده اند و نتیجه به نفع ایشان تمام شده است و این خود یک نوع تعارض است.

وی ادامه داد: تعارض منافع تخلف است و توجیه و تفسیر ندارد و الان چه کسی می خواهد جوابگوی این مشکلات ۴ سال گذشته در این خصوص باشد!

ملکی در پاسخ به این سوال که آیا خانم شکری "دیگر عضو شورای شهر" در خارج از شهرستان قروه سکونت دارند یا خیر نیز گفت: من از سکونت ایشان در خارج از شهرستان اطلاعی ندارم اما می دانم در قروه سکونت دارند و در منزل پدری خود زندگی می کنند و اگر کاری در خارج از شهرستان هم داشته باشند اما خارج از شهر سکونت ندارند.

چرا پس از طرح سوال از شهردار و طرح تعارض منافع رییس شورا ، مسئله غیبت بنده مطرح شده است؟

در ادامه پرستو شکری دیگر عضو شورای شهر که خبر ۱۶ جلسه غیبت وی و سکونت خارج از شهر قروه در رابطه با وی مطرح شده بود ؛ در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس ماده ۱۹ درخواست نطق پیش از دستور داشته است و قصد داشته پاسخگوی مطالبی باشد که در ارتباط با وی مطرح شده است، گفت: من معتقد هستم که رکن چهارم نظام خبرنگاران هستند و حضور خبرنگاران خود یک نظارت بر عملکرد مسئولین است.

وی ادامه داد: اخلاق ایجاب می کند که اگر ما قرار است در خصوص کسی مطلبی را منتشر کنیم حتما پیش از ان با شخص مورد نظر ارتباطی بگیریم و شرایط وی را نیز جویا شویم.

شکری در ادامه گفتگوی خود با اشاره به این مسئله که مدیر مسئول رسانه خبری پیک پریشان مشاور رسانه ای شهردار است گفت: مشاور رسانه ای یعنی شخصی که حامی یک نفر است و برای من عجیب است که ایشان درست در زمانی که من به شهردار تذکر داده بودم نامه ای را نوشته بودند و سوالاتی را از بنده پرسیده بودند و یکی از سوالات ایشان این بود که آیا روند تذکر به شهردار قانونی بوده یا غیر قانونی که بنده مصوبات ان را دارم که بر اساس ماده ۸۳ تذکر داده بودم و روال طرح تذکر را انجام داده بودم.

وی ادامه داد: رسانه یک اهرم فشار است که مسئولین کار را به نحو احسن انجام دهند و من این مسئله را رسانه ای کرده بودم تا مردم نیز از جزییات آن اطلاع داشته باشند و بدانند که منتخب انان در حال پیگیری مسائل است اما متاسفانه خانم کلوندی به عنوان رییس شورا ماده ۸۳ را تفسیر به رای کردند و از دستور جلسه خارج نمودند و ۵ نفر عضو شورا در غیاب بنده که تذکر را طرح کرده بودم تذکر را برخلاف روال و آیین نامه و دستورالعمل از دستور کار خارج نمودند.

شکری گفت: تذکرات باید توسط رییس شورا به شهردار منعکس شود و شهردار باید در جهت رفع ایرادات عمل کند و باید عضو سوال کننده قانع شود که در غیراینصورت شهردار باید در جلسه شورا حضور یابد و پاسخی قانع کننده برای سوال کننده داشته باشد.

وی افزود: جالب اینجاست من سوال کننده بوده ام و دیگر اعضا که اصلا سوالی نداشته اند در جلسه ای که بنده غیبت داشته ام  قانع شده اند و طرح تذکر را از دستور کار خارج کرده اند.

شکری اظهار داشت: جالب تر انکه من طرح تذکر را به رییس شورا تحویل دادم و ایشان ۶ روز بعد نامه طرح سوال را در تاریخ ۳۰ دی ماه به شهرداری تحویل دادند و درست در همان تاریخ ۳۰ دی ماه شهردار نیز پاسخ طرح سوال را دادند و درست در همین تاریخ نیز دعوتنامه جلسه شورا در این خصوص ارائه شده و در همین تاریخ ۳۰ دی ماه نیز جلسه بدون حضور بنده و شهردار برگزار شده و دیگر اعضا نیز قانع شده اند!

این عضو شورای شهر در ادامه به سکونت خود در شهر قروه اشاره نمود و گفت: مطالبی که پیک پریشان مطرح نمود مربوط به محل سکونت من بوده است و باید عرض کنم محل سکونت من از زمان ثبت نام در انتخابات شورای شهر تاکنون تغییر نکرده است و من همچنان در منزل پدر خود زندگی می کنم و فرزند من نیز در مدرسه همین شهرستان تحصیل می کند و خارج از شهرستان نیست.

وی افزود: در رابطه با مسئله استخدام بنده نیز باید بگویم بنده از طرف شورای عالی به عنوان مشاور به چند بخش معرفی شده ام که معاون پارلمانی امور شورای عالی آشنای دکتر قادرمرزی (نماینده سابق قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی) بود و بنده را معرفی کرد و من به آنجا رفتم و ایشان گفتند ما یک نفر را احتیاج داریم که بتواند رابط بین شوراها ، امور مجلس و صندوق بیمه باشد و بیمه روستاییان را مورد پیگیری قرار دهد.

شکری ادامه داد: من در سال ۹۶ در شورای استان تفاهم نامه ای را در این رابطه امضا نمودم و خود مسئول پیگیری بودم و دیدم که وقتی می توانم در بعد بزرگتری اقدام کنم باید وارد عمل شوم و به عنوان مشاور امور مجلس و شوراها فعالیت کنم.

وی در خصوص قرارداد خود بیان داشت: ما قراردادی را به عنوان پاره وقت و به نام مشاورین صندوق و بر اساس ساعت کار ثبت نمودیم که در بسیاری از مواقع بیش از ۲ هفته به تهران نرفته ام و همین حالا نیز بیش از ۱۰ روز است که به تهران نرفته ام.

شکری ادامه داد: انچه که لازم باشد تا شما را قانع کند برای شما ارسال می کنم و بنده به هیچ وجه استخدام رسمی نیستم اما از خدا می خواهم که استخدام رسمی شوم و در همان بخش هم کار خود را ادامه دهم.

وی افزود: باید بگویم بنده بابت تردد در جاده و خطرات ناشی از ان حق بیمه خود را نیز کامل گرفته ام و این دلیل بر ان نیست که تمام ۳۰ روز ماه را در تهران بوده باشم و این نوع قرارداد من است که شرط کرده ام تا بیمه من به صورت کامل پرداخت شود.

شکری در رابطه با غیبت ۱۶ جلسه ای خود نیز گفت: ماده ۹ آیین نامه داخلی امور شوراها می گوید جلسات شوراها بعد از اولین جلسه و به صورت عادی هر ماه ۲ بار در محل شورا تشکیل می شود که در صورت درخواست کتبی فرماندار و یا بخشدار و یا درخواست کتبی شهردار و یا به تشخیص خود اعضای شورا، می تواند اقدام به تشکیل جلسه فوق العاده نماید که در این حالت نیز باید ۳ نفر از اعضای شورا به صورت کتبی نامه بدهند و درخواست تشکیل جلسه دهند.

وی افزود: همچنین روز و ساعت تشکیل جلسات باید ۲۴ ساعت قبل از جلسه به اعضا به صورت مکتوب ارائه شود و حداقل باید دو سوم اعضا در جلسه حضور داشته باشند تا بتوان به ان جلسه رسمیت داد.

این عضو شورای شهر قروه خاطر نشان کرد: در خصوص این مسئله بنده باید بگویم خانم کلوندی برخلاف قوانین در بسیاری از ماه ها بیش از دو جلسه را برگزار کرده اند آنگونه که در ماه آبان ۵ جلسه را برگزار کرده اند و در هیچ کدام از آن جلسات جلسه ای بر اساس درخواست فرماندار و یا بخشدار و یا شهردار و اعضای شورای شهر برگزار نشده است و این جلسات اصلا جلسات رسمی نبوده اند و بر اساس دستورالعمل و آیین نامه رسمیت نداشته اند و جالب اینجاست که وقتی بحث می کنیم در این رابطه خانم کلوندی می گویند من به شما لطف کرده ام تا جلسات شما تکمیل شود و حق الجلسه بگیرید در حالی که قانون می گوید ما برای حضور در جلسات رسمی و کمیسیون ها باید حق الجلسه بگیریم.

وی ادامه داد: زمانی که خانم کلوندی به همراه خانواده خود دچار سانحه تصادف شدند ۳ ماه در شهرستان حضور نداشتند و یک ماه تمام به جلسات شورا نیامدند اما ما با ایشان همکاری کردیم و حتی جلسات را با وی هماهنگ می نمودیم.

شکری به سال مالی و اداری شورا اشاره نمود و گفت: رییس در خصوص سالی که خود رییس است مسئول است و باید کم کاری ها را اعلام کند که در طول این مدت که خانم کلوندی رییس شورا بوده است بنده تنها ۳ جلسه غیبت داشته ام و حتی در سال گذشته نیز تنها ۲ جلسه غیبت داشته ام و اگر بنده ۱۶ جلسه غیبت داشته ام چرا وقتی تعداد غیبت های من به ۶ مورد رسید و به ۱۰ مورد و بیشتر از آن رسید این مسئله مطرح نشد؟ و دقیقا زمانی این مسئله اعلام شد که بنده از شهردار طرح سوال داشته ام و بحث تعارض منافع خانم کلوندی نیز مطرح شده بود.

وی به تغییر نظر اعضای شورا در بسیاری از جلسات پس از جلسه اشاره نمود و گفت: در برخی موارد چنین رخ می دهد که روز بعد از جلسه نظرات اعضا تغییر کرده است و گاهی بندهایی برخلاف آنچه که در جلسه بوده نیز مصوب شده است.

در این رابطه خبرنگار ما گفت " براساس آنچه شما می گویید، برداشت ما این است که برخی اعضا بعد از جلسه بازهم با یکدیگر جلسه دارند" ، آیا شما این مسئله را تایید می کنید؟

شکری در چاسخ به این سوال گفت: این برداشت شما است و من نمی توانم در این خصوص اظهار نظر کنم.

وی همچنین به این مسئله اشاره نمود که در بسیاری از موارد اصلا دعوتنامه حضور در جلسه به صورت کتبی تحویل به اعضا نشده است و بلکه از طریق واتساپ و شبکه های اجتماعی ارسال شده که ممکن است اشخاص در آن لحظه دسترسی به اینترنت نداشته اند و از محتوای جلسه بی اطلاع بمانند.

بازگشت خانم کلوندی و عدم مصاحبه خبرنگاران با ایشان

در حالی که بیش از ۲ ساعت از حضور خبرنگاران در سالن شورای شهر گذشته بود ، و خبرنگاران با ۲ عضو شورای شهر گفتگو نموده بودند خانم کلوندی رییس شورای شهر قروه که مانع از حضور خبرنگاران در جلسه شد به نزد خبرنگاران آمد و عنوان نمود " اگر مسئله ای هست که بنده باید در ارتباط با ان صحبت کنم حاضر به گفتگو هستم " اما خبرنگاران با توجه به بی احترامی که نسبت به آنان شد و اجازه حضور در جلسه شورا داده نشده بود با وی مصاحبه ای صورت ندادند.

آنچه می بینیم آنچه رخ می دهد...

اگر چه در جلسه اخیر, شورای شهر رییس شورا مانع از حضور خبرنگاران در جلسه شد اما آنچه که ما به عنوان خبرنگار دیدیم این بود که شورای شهر قروه هیچ شباهتی به یک شورا ندارد چرا که هر کدام از اعضا به شکلی به دنبال مقصر جلوه دادن دیگری است و ساده می توان گفت هر کدام به نحوی در برابر دیگری قرار گرفته اند که آسیب این مسئله تنها متوجه مردم می باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: خارج از شهرستان حضور خبرنگاران شورای شهر قروه اعضای شورا عضو شورای شهر تعارض منافع خارج از شهر خبرنگار ما اشاره نمود داشته ام جلسه شورا جلسه غیبت سال گذشته رییس شورا طرح سوال مطرح شده عضو شورا بر اساس غیبت ها ۱۶ جلسه جلسه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟

بخشی از کیفیت متوسط نون خ در فصل پنجم فدای شعارهای گنجانده شده در فیلمنامه شد و تا به صورت نمادین شاهد آثاری باشیم که سرگرمی را قربانی شعار می‌کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- دنباله‌سازی سریال‌های موفق به تاسی از فصل‌بندی مجموعه‌های غربی، در چند سال اخیر، در سیما و شبکه نمایش خانگی باب شده است. برخلاف مجموعه‌های غربی که فصل سوم یک سریال با کیفیت‌تر از فصل اول آن است، مهمترین ویژگی ساخت سریال‌های چند فصلی در ایران این است که با افزایش فصل‌ها با یک ریزش مخاطب و افت کیفی و دراماتیک مواجه خواهیم بود.

دنباله سازی در حوزه سریال‌، در دوره‌ای که تلویزیون مخاطب استانداردی داشت، تبدیل به رویه شد. با ریزش مخاطبان جعبه جادو در سال‌های اخیر، ساخت سریال‌های چند فصلی مجموعه‌هایی نظیر زیرخاکی و نون خ به نتایج معکوسی منجر شد.

دست کم در دوسال گذشته هیچ کدام از مجموعه‌های سیما بازتابی اجتماعی و رسانه‌ای میان مخاطبانش نداشته (نمود مرجع شبکه‌های اجتماعی است) و پخش متوالی دو سریال «زیرخاکی» و «نون خ» آخرین تیرهایی بود که در خشاب جعبه جادو قرار گرفت، اما شلیک این دو سریال به صورت متناوب نشان داد که هر دو سریال آثار مشقی و شکست خورده هستند. این شکست‌های متوالی باید مورد توجه تصمیم‌سازان قرار گیرد و این مهم برایشان آشکار شود که حتی ساخت احتمالی پایتخت با انواع خبرسازی در جذب مخاطب تاثیری نخواهد داشت.


با تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان، سیمای ملی تلاش کرد با ادامه مجموعه‌هایی که دستاوردهای ظاهری آنان به قبل از دوران تحول بازمی‌گردد، فاصله خود را با مخاطبان کمتر کند.

بر اساس این سیاست فصل چهارم «زیرخاکی» روی آنتن رفت و نکته جالب اینجاست که همزمان با پخش این مجموعه برنامه گفت‌وگو محور «زندگی پس از زندگی» بر اساس نظرسنجی‌های منتشر شده از مخاطبان بیشتری برخودار بود.

همین سنجش آمار رسمی که توسط سازمان صدا و سیما منتشر شده نشان می‌دهد، پروژه افزایش فصول‌ سریال‌ها در شرایط کنونی، یک پروژه شکست خورده است.این سریال برخلاف فصل‌های قبلی با واکنش مثبت چندانی از سوی رسانه و واکنش درخوری در بین مردم و فضای مجازی مواجه نشد.

با این حال انتظار می‌رفت این شکست، با پخش سریال نون‌خ جبران شود که عملا «نون خ» کیفیت کمتری نسبت به فصل چهارم زیر خاکی داشت .


در فصل پنجم «نون خ» دیگر ظرافت‌های گذشته در شخصیت پردازی مشهود نبود. نویسنده در نگارش فیلمنامه دچار یک سردرگمی محسوس بود و نتوانست همچون فصل اول و دوم روایتی پیوسته خلق کند.

فصل پنجم نون خ از فصل سوم آن ضعیف‌تر بود، چون سازندگان تصمیم داشتند، موقعیتی مشابه پایتخت 3 را در قالب سریال دیگری خلق کنند. به این ترتیب نون خ هویت مستقل خود را از دست داد و عملا از حیث دراماتیک به قهقرا رفت. عدم نبود یک قصه یکپارچه با برجسته شدن تیپ های تکراری سریال و کنایه‌ها و شوخی‌های بارها تکرار شده، به ساختار این مجموعه لطمات فراوانی زد.

تیپ‌هایی نظیر ادریس (سیروس سپهری)، روناک (با بازی صهبا شرافتی)، عمو کاووس (با بازی ماشاالله وروایی)، سلمان (با ایفای نقش کاظم نوربخش) و روژان (با بازی هدیه بازوند) هم کارکرد کلیشه‌ای در فصل پنجم سریال داشتند.


محمود گبرلو منتقد سینما و مجری سابق برنامه هفت درباره اشکالات اشاره شده در صفحه اینستاگرام خود نوشت : چون مخاطب با نون‌خ از سال های گذشته ارتباط برقرار کرده، قصه را بیشتر به خاطر شخصیت‌ها دنبال می کند. گره‌های متعدد برای کشش بیشتر فیلمنامه باید وجود داشته باشد تا تماشاگر برای دنبال کردن قصه انگیزه پیدا کند. ولی گره‌های فصل ۵ سطحی و دم دستی هستند.


در فصل پنجم ازدواج سلمان و شیرین، می‌توانست یک اتفاق ویژه جذاب در متن سریال باشد اما مشخص نیست چرا این رویداد به خرده روایت جذابی تبدیل نشد. تنها عنصر جذابیت سریال در فصل‌های متوالی این مجموعه تعارض و تقابل میان این دو شخصیت بود و ازدواج آنان منجر به از میان رفتن یکی از مایه‌های اصلی دراماتیک سریال شد.

قصد سازندگان بر اساس شعارهای تحول گرایان این بود که یک ایران زیبا را به تصویر بکشند اما به محض اینکه جهت سریال مسیر کرمان را با گرافیک خاصی به تصویر کشید، مسافران همران نورالدین خانزاده سروکارشان به یک طبیب معتاد به تریاک افتاد.

هر چند نمایش این وضعیت و کاراکتر طبیب، توام با کمی پرده‌پوشی بود، اما این بخش از سریال با اشاره به کرمان و نشان دادن یک پزشک معتاد توهینی زیرپوستی محسوب می‌شود.

در بخشی دیگر روایت سریال وارد شهر چابهار شد و در متن سریال تصویری وارونه از اقوام ساکن در این استان را به نمایش گذاشت. این بخش از سریال با اعتراض شدید مردم سیستان و بلوچستان در فضای مجازی مواجه شد، تا افتتاحیه رسانه ملی در سال 1403 با حاشیه‌هایی مواجه شود.


کیفیت فصل پنجم این سریال از تمامی فصل‌های آن پایین‌تر بود و ساختار شعار زده سریال، پس از نجات کولبران نشان می‌داد که سازندگان سعی کرده‌اند برای خوشایند تحول‌خواهان در سیما سریالی را تولید کنند تا حجم بالایی از شعار در متن آن در قالب مونولوگ نمود داشته باشد. بخشی از کیفیت متوسط نون خ فدای همین شعارها شد و تا به صورت نمادین شاهد آثاری باشیم که سرگرمی، قربانی شعار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • ببینید | اخراج سفیر آلمان از سوی دانشجویان دانشگاه بیرزیت
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است