Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@22:12:26 GMT

حصارکشی محدوده «تئاتر شهر» تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۴۵۹۱

حصارکشی محدوده «تئاتر شهر» تا پایان سال

مدیرکل هنر‌های نمایشی ابراز امیدواری کرد با توجه به همکاری شهرداری و میراث فرهنگی، حصارکشی مجموعه تئاتر شهر تا پایان سال جاری انجام شود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قادر آشنا مدیرکل هنر‌های نمایشی درباره وضعیت حصارکشی مجموعه تئاتر شهر و مراحل طی شده در این خصوص، گفت: خوشبختانه جلسات و گفتگو‌ها در خصوص حصارکشی مجموعه تئاتر شهر به خوبی پیش می‌رود و مسیر مورد نیاز در حال طی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد: هیچ مانعی در روند حصارکشی تئاتر شهر وجود ندارد و شهرداری منطقه ۱۲، سازمان زیباسازی شهرداری تهران و میراث فرهنگی همکاری لازم در این خصوص را دارند.

آشنا تصریح کرد: موضوع حصارکشی مجموعه تئاتر شهر خیلی بدیهی است و این امر مورد تأیید، مدیران و مسئولان، هنرمندان و اصحاب رسانه است. تئاتر شهر نیاز به حصاری دارد که هم به لحاظ بصری زیبا باشد و هم از این مجموعه هنری محافظت کند.

مدیرکل هنر‌های نمایشی درباره زمان آغاز حصارکشی مجموعه تئاتر شهر، بیان کرد: خیلی علاقه‌مند و امیدواریم که حصارکشی مجموعه در ایام باقیمانده از سال ۹۹ انجام شود. منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تئاتر شهر شهرداری تهران پارک دانشجو حصارکشی مجموعه تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری انا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در وزارت فرهنگ گفت: کار بازسازی حریم تئاتر شهر بدون وقفه در حال انجام است؛ بودجه لازم تزریق شده و کار‌ها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: صبح امروز در همین رابطه جلسه داشتیم و د رآن جلسه هم تأکید شد که  کارها بدون یک روز توقف تا اتمام پروژه جلو برود.

وی خطاب به خبرنگار آنا گفت: شما هرزمان متوجه شدید سر وصدای ساخت و ساز حریم تئاتر شهر به گوش نمی‌رسد، به من خبر دهید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد