Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه نظارت واکسن کووایران برکت گفت: امیدواریم بعد از پایان مطالعه و تامین نیاز مردم کشور بتوانیم واکسن ایرانی کرونا را صادر کنیم. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حامد حسینی مسئول گروه نظارت بر آزمایش‌های بالینی واکسن کووایران برکت در خبر شبانگاهی، اظهار کرد: ۵۶ داوطلبی که باید در فاز یک تست واکسن واکسینه می‌شدند واکسن را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه اکثر این افراد دوز دوم را نیز دریافت کردند و مطالعه فاز یک رو به اتمام است، گفت: نمونه خون این افراد ١۴ اسفند ماه گرفته خواهد شد و نتیجه آن را تقدیم سازمان غذا و دارو می‌کنیم.
حسینی ادامه داد: اگر نتایج قانع کننده بود باید اجازه ورود به مرحله فاز دو و سه تست انسانی را به ما بدهند.

او با بیان اینکه خوشبختانه حال داوطلبان دریافت کننده واکسن کرونا تا این جا خوب بوده است، گفت: ۶ بار جلسه کمیته پایش ایمنی را با حضور ناظرین وزارت بهداشت برگزار کردیم.

مسئول گروه نظارت بر آزمایش‌های بالینی واکسن کووایران برکت با بیان اینکه هدف فاز اول مطالعه ایمنی بخشی واکسن بوده است که تا این مرحله به نتیجه مطلوب رسیده ایم، گفت: از ابتدای شروع مطالعه اجازه نداشتیم به داوطلبان اعلام کنیم که آن‌ها واکسن را دریافت کرده اند یا واکسن نما.

حسینی افزود: در پایان از نظر اخلاقی باید به این افراد اعلام شود که واکسن را دریافت کرده اند یا واکسن نما.

او با بیان اینکه کشور‌ها در امر پایدار کردن دسترسی به واکسن هستند و مذاکرات مختلفی با چندین کشور انجام شده است، افزود: حدود ۵ کشور در جلسات مختلف حضور داشتند و از روند تولید واکسن مطلع شدند و امیدواریم بعد از پایان مطالعه و تامین نیاز مردم کشور بتوانیم واکسن ایرانی را صادر کنیم.

او ادامه داد: طبق آزمایشی که چند هفته گذشته انجام شد مشخص شد این واکسن ویروس جهش یافته انگلیسی را نیز خنثی می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا ویروس ویروس کرونا آزمایش کرونا واکسن کووایران برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به این سوال که سال گذشته غرفه‌هایی که وابستگی دولتی داشتند، از وضعیت مطلوب جانمایی در نمایشگاه کتاب برخوردار بودند، گفت: ملاک اختصاص غرفه به ناشران تعداد قابل توجه اثر آنهاست. دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

احمدوند در پاسخ به این سوال که آیا رصدی انجام شده که چند درصد از مردم کتاب‌های خریداری شده نمایشگاه کتاب تهران را مطالعه می‌کنند، گفت: خواندن کتاب به عهده خود خریداران است. کتابی که خریداران وقت می‌گذارند، هزینه و خریداری می‌کنند، حتماً انتخابی پشتش بوده است. در پاسخ به آمار‌هایی که نشان می‌دهد سرانه مطالعه کشور اندک است، باید گفت که سرانه مطالعه کشورمان در مقایسه با کشور‌ها دیگر پایین نیست. ما نسبت به وضعیت مطلوب کشور خودمان فاصله داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )