Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:16:07 GMT

تحقق ۱۲۵ درصدی اشتغال در شهرستان ری

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۴۹۲۱

تحقق ۱۲۵ درصدی اشتغال در شهرستان ری

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در جمع  مدیران با بیان این که باید تلاش کنیم تا روند اشتغالزایی در شهرستان ری تداوم داشته باشد،  افزود: یکی از اولویت های ما در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تحق شعار سال با عنوان جهش تولید است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت های مختلف از جمله آب، برق و گاز در شهرک های صنعتی و حمایت از تولید کنندگان موجب شده که عمده سرمایه گذاران و کارآفرینان استان تهران به شهرستان ری تمایل پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول تاکید کرد: اینکه بیشتر مسئولان با حضور در شهرستان بدنبال حل مسائل و مشکلات مرتبط با صنعت و تولید هستند،  نشان می دهد که اشتیقاق تولیدکنندان و صنعتگران به شهرستان ری زیاد است.

معاون استاندار تهران ادامه داد: فعالیت شرکت های دانش بنیان با حضور جوانان تحصیل کرده با هدف اینکه نگاه مان به خارج از مرزها نباشد و درون کشور تولید را انجام بدهیم قطعا تحقق گام دوم انقلاب و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

توکلی کجانی اضافه کرد: باتوجه به سبقه خوبی که درحوزه صنعت و معدن شهرستان ری وجود دارد تولیدکنندگان برای حضور در این حوزه استقبال می کنند و ماهم باید در ستاد تسهیل کمک کنیم تا زمینه حضور و رضایتمندی آنان فراهم شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه فناوری، علم و پژوهش اتفاقات خوبی در کشور افتاده است که این رخدادها باعث شده الگوهای اساسی توسعه را داشته باشییم  و رضایت مردم را در سطح جامعه ببینم.

این مسئول افزود: شاید در یکی از دوره هایی که شرایط افتصادی سخت شده همین دوران اخیر است که با مقاومت مردم، تدابیر مقام معظم رهبری و فعالیت مسئولان توانستیم از این برهه هم عبور کنیم و در روزهای آتی هم شرایط مطلوبتری را داشته باشیم.  

وی یادآور شد: تعهد، وجدان و سلامت کاری از اولویت ها و مطالبات مردمی بوده و شایسته است مدیران در این جهت برنامه ریزی و تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری جهش تولید اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری جهش تولید اشتغال زایی شهرستان ری جهش تولید اشتغال زایی اخبار کنکور شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام