Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.10 درصد رشد به 1825 دلار و 97 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه آوریل نیز با 0.16 درصد رشد به 1826 دلار و 20 سنت رسید.

به گزراش برنا به نقل از رویترز، در حالی که به دنبال افزایش امیدها به تصویب بسته محرک مالی دولت آمریکا ارزش دلار در برابر ارزهای رقیب تضعیف شده است، قیمت طلا روز دوشنبه شاهد اندکی افزایش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در حالی که به دنبال افزایش امیدها به تصویب بسته محرک مالی دولت آمریکا ارزش دلار در برابر ارزهای رقیب تضعیف شده است، قیمت طلا روز دوشنبه شاهد اندکی افزایش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.10 درصد رشد به 1825 دلار و 97 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه آوریل نیز با 0.16 درصد رشد به 1826 دلار و 20 سنت رسید.

قیمت فلز پلاتین هم امروز با 2.14 درصد رشد به 1283 دلار و 25 سنت رسید و بالاترین رقم بیش از 6 سال گذشته را تجربه کرد. کاهش محدودیت های قرنطینه ای و احتمال افزایش تقاضا برای خرید خودرو سبب بالا رفتن قیمت پلاتین شده است. این فلز گرانبها در ساخت سیستم های کاهش میزان آلایندگی خودروها استقاده فراوانی دارد.

انتظارات تورمی در آمریکا با اندکی افزایش به بالاترین رقم در طی 6 سال گذشته رسیده است. بالا رفتن انتظارات تورمی سبب افزایش اشتها برای خرید طلا می شود.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه با گروهی از مقامات محلی از هر دو حزب مطرح آمریکا جلسه گذاشت و تلاش کرد تا کنگره را به سمت تصویب بسته محرک مالی 1.9 تریلیون دلاری اش سوق دهد.

جانت یلن، وزیر خزانه داری امریکا روز جمعه از وزرای دارایی کشورهای عضو گروه 7 خواست تا با اقدامات محرک مالی گسترده به ترمیم اقتصاد جهانی و خروج از بحران ناشی از شیوع کرونا کمک کنند.

امروز نرخ برابری ارزش دلار در برابر یورو و پوند انگلیس شاهد کاهش بود و سبب ارزان تر شدن طلا برای خریدارانی شد که با ارزهای غیردلاری خرید می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انگلیس اونس طلا دلار رشد یورو قیمت جهانی طلا قیمت جهانی طلا امروز 27 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 535 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 38 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 42 میلیون و 650 هزار تومان است.

آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 24 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 15 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 7 میلیون و 200 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 15 میلیون و 315 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2317 دلار است.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد

 

در معاملات امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 491 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 342 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت دلار امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات