Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:20:06 GMT

جولان جوان‌ها در ترکیب صدرنشین لیگ یک(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۵۲۷۸

در پایان هفته چهاردهم لیگ یک بادران با هدایت محسن عاشوری و با پیروزی 4-2 در برابر چوکا در استادیوم سردار جنگل رشت به صدر جدول رفت. 

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب این بازی حضور پر رنگ جوان ها در ترکیب تیم بادران بود. شاید به این دلیل که محسن عاشوری در سال های ابتدایی مربیگری اش چند فصل حضور در تیم های پایه پرسپولیس را تجربه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته جوانگرایی در فوتبال تنها به تیم بادران خلاصه نمی شود و حتی در لیگ برتر هم شاهد بازی دادن به جوانها از سوی مربیان هستیم اما اکثر جوان هایی که در ترکیب تیم های لیگ برتری به میدان می روند در خط هافبک و و مهاجم است تا اگر بازیکن جوان مرتکب اشتباه شد پشت سر او بازیکنی باشد که این اشتباه را جمع کند اما محسن عاشوری در ترکیب بادران به جوان ها در خط دفاعی تیمش میدان می دهد که این جالب توجه است و می تواند نگاه به جوان ها در فاز دفاعی را تغییر دهد. 

 

در بازی با چوکا یکی از مردانی که در قلب خط دفاعی و در کنار پویا سیف پناهی به میدان رفت حسین شاه وردی مدافع تیم ملی جوانان است که 18 سال سن دارد. او در گل دوم تیمش تاثیر گذار بود. مدافع چپ بادران یعنی ایمان اکبری هم 21 ساله است که در این بازی نمایش خوبی در پست غیر تخصصی داشت و سازنده گل چهارم تیمش در این بازی بود که توسط ایمان غلامی به ثمر رسید. او در دو بازی اخیر با توجه به مصدومیت مدافع چپ بادران در این پست به میدان می رود و پیش از این در قلب خط دفاعی در کنار پویا سیف پناهی بازی می کرد. 

 

ایمان اکبری 21 ساله در بازی با چوکا در پست دفاع چپ برای بادران بازی کرد و سازنده گل چهارم تیمش بود.

 

حسین شاهوردی مدافع تیم ملی جوانان با 18 سال سن در ترکیب خط دفاعی و در کنار پویا سیف پناهی بازی می کند.

 

اما در جریان بازی هم جوان های دیگری فرصت حضور در میدان را پیدا کردند؛ ابوالفضل بابایی که 17 ساله و بازیکن امیدهای بادران به شمار می رود. او که در بازی با پارس جنوبی دقایقی در ترکیب بادران به میدان رفته بود در این بازی فرصت بیشتری برای بازی به دست آورد و بعد از ورود به میدان برای تیمش گل ساخت. گل سوم تیم که توسط حسین امامیان زده شد. هم چنین دانیال جهانبخش 22 ساله که به دلیل مصدومیت دور از ترکیب مانده بود به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. در ترکیب تیم بادران به بازیکنان جوان دیگری هم بر می خوریم. همانند مرتضی خراسانی و ایمان غلامی که در این بازی گلزنی کردند و می شود گفت بادران یکی از جوان ترین تیم های حاضر در لیگ یک بشمار می رود. 

 

ابوالفضل بابایی 17 ساله به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار با چوکا وارد میدان شد و دقایقی بعد از ورود به میدان سازنده گل برتری تیم بادران بود.

 

دانیال جهانبخش از دیگر بازیکنان جوان بادران به شمار می رود که در پست دفاع راست برای این تیم تهرانی بازی می کند. او 22 ساله است.

 

در ترکیب بادران به حضور بازیکنان باتجربه هم بر می خوریم. مثل امیر میر بزرگی که کاپیتان تیم بشمار می رود. احسان پیرهادی – محمد رستمی و ... انگیزه جوان ها به همراه عملکرد خوب باتجربه ها موجب شده تا تیم بادران در پایان هفته چهاردهم صدرنشینی در لیگ یک را تجربه کند و این برای اولین بار در فصل جاری بود که بادران در این موقعیت قرار می گرفت. البته باید در این بین به آرامش نیمکت بادران هم اشاره کرد. محسن عاشوری پیش از این گفته بود هدفش در بادران ابتدا کمک به بهبود بازی بچه ها و ارایه فوتبالی است که برای خودشان لذت بخش باشد و هیچ گاه برای صعود به لیگ برتر تیمش را تحت فشار قرار نمی دهد، چون بایدی در فوتبال وجود ندارد. 

عکس: مهدی افشاری

دسته یک بادران تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک بادران تهران محسن عاشوری تیم بادران جوان ها خط دفاعی لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. جواد نکونام، سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901815

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!