Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@07:46:39 GMT

بند جدایی وریا غفوری از استقلال فعال است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۵۴۰۰

بند جدایی وریا غفوری از استقلال فعال است

درباره وریا غفوری این روز‌ها شایعات گوناگونی به گوش می‌رسد. برخی جریان‌های خبری مدعی شده‌اند که او قصد داشته بعد از بازی با سپاهان خداحافظی خود را از استقلال اعلام کند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برخی بازیکنان در قرارداد‌هایی که با باشگاه منعقد کرده‌اند بندی قرار داده‌اند که اگر تا زمانی مشخص باشگاه کمتر از ۵۰ درصد از کل قرارداد را به حساب‌شان واریز کند می‌توانند به طور یک‌طرفه قرارداد خود را فسخ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازیکنانی که اکنون بند فسخ قراردادش فعال شده، وریا غفوری است. بازیکنی که بعد از اعتراض به تعویض خود در جریان بازی با نساجی وارد فضای تنش‌آمیزی با باشگاه استقلال شد. درباره وریا غفوری این روز‌ها شایعات گوناگونی به گوش می‌رسد. برخی جریان‌های خبری مدعی شده‌اند که او قصد داشته بعد از بازی با سپاهان خداحافظی خود را از استقلال اعلام کند.

دلیل این کار هم بی‌توجهی به نامه‌ای که او چند روز قبل به جهت روشن شدن وضعیتش به باشگاه ارسال کرده، عنوان شده است. غفوری خود تاکنون درباره این موضوع هیچ صحبتی به میان نیاورده و تلاش کرده با سیاستمداری جلو برود. مسلماً او دوست ندارد اعتبار چند ساله‌اش را با اتخاذ یک تصمیم احساسی در استقلال زیر سؤال ببرد و احیاناً به خاطر مسائل مالی از این باشگاه جدا شود، اما به قول معروف صبر بازیکنان هم حدی دارد و چنانچه باشگاه استقلال مصر باشد که دستمزد عقب مانده بازیکنان بخصوص همین وریا غفوری را پرداخت نکند بدون شک با بسیاری از بازیکنان خود وارد چالش خواهد شد و ممکن است ماجرای وریا نیز عرصه را برای مدیریت آن‌ها تنگ‌تر کند.

البته مسأله دیگری نیز میان غفوری و باشگاه استقلال وجود دارد که به ماجرای افزایش ۳ برابری قرارداد این بازیکن مربوط می‌شود. در همین راستا نیز شنیده می‌شود نهاد‌های نظارتی با افزایش قرارداد بازیکنان مخالفت کرده‌اند که این موضوع هم ناراحتی کاپیتان استقلال را به دنبال داشته و او در نامه‌ای که اخیراً به باشگاه ارسال کرده علاوه بر درخواست پرداخت حقوق عقب‌مانده خود، خواستار حفظ قراردادی شده که در زمان احمد سعادتمند منعقد شد.

به هر حال تکلیف این ماجرا به زودی مشخص خواهد شد و شاید وریا هم از سکوت دست بکشد و درباره وضعیت خود و باشگاه توضیحاتی بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال وریا غفوری احمد سعادتمند وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

به نقل از ورزش سه درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903004

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد