Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بازار شهر مارگون از صنوف مختلف این شهر بازرسی کردند.

معاون بازرسی و نظارت این سازمان گفت: با شروع طرح نظارتی ویژه ماه‌های پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰، نظارت‌ها در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق استان تشدید و با هر گونه تخلف صنفی برخورد قاطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح‌الله باقری فرد افزود: طی یک برنامه منسجم و براساس برنامه ابلاغی از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان ۲۰ گروه نظارتی ویژه، برای ماه‌های پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ از بازار‌های استان بازرسی می‌کنند.

باقری فرد افزود: طی برنامه ریزی‌های انجام شده گروه‌های نظارتی ویژه‌ای بصورت نامحسوس در قالب ۶ گروه نظارتی از همه واحد‌های صنفی شهر مارگون با هدف مقابله با هر گونه تخلفات صنفی بازدید و بازرسی کردند.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها ۴۰ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال برای واحد‌های متخلف تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

باقری فرد عمده تخلفات این واحد‌ها را درج نکردن قیمت بر روی کالاها، گرانفروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا و نداشتن فاکتور و صورت حساب اعلام کرد و گفت: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ایام پایانی سال بازرسی ها و نظارت‌ها تشدید و بازار استان بصورت روزانه رصد می‌شود.

وی از مردم استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی از قبیل گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه با تماس به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری صنعت، معدن وتجارت اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت به تخلفات صنفی رسیدگی شود.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: بازرسی بازار نوروز صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی