Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیرقلی جعفری گفت: نظرات مختلفی برای اهانت رئیس جمهور به مردم وجود دارد، در هر صورت باید مصلحت نظام و جامعه را دید و انچه تاثیر خوبی در جامعه می‌گذارد همان را انجام داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ با توجه به نزدیک بودن پایان دولت دوازدهم لیستی از ۵۴ اهانت حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، به مردم منتقدان و حتی برخی مسئولین و نهادهای نظام دسته‌بندی شده است که ضروری است مجلس شورای اسلامی به‌عنوان مهمترین نهاد نظارتی ورود جدی به این ماجرا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اکثر نماینده‌ها سوال از رئیس جمهور غیر از بحث استیضاح را امضا کرده‌اند و یکی از این سوالات اهانت رئیس جمهور به مردم منتقدان و مسئولین بوده است.

وی با اشاره به اینکه این مسائل به هیئت رئیسه داده می شود گفت: شاید هیئت رئیسه این مسئله را مصلحت ندید چراکه خیلی کار ساز نیست  برای اینکه در این اوضاع تنش  ایجاد نشود و مردم آسیب نبینند.

جعفری با بیان اینکه  نظرات مختلفی برای اهانت رئیس جمهور به مردم وجود دارد  ادامه داد: در هر صورت باید مصلحت نظام و جامعه را دید و آنچه تاثیر خوبی در جامعه می گذارد همان را انجام داد.

وی با اذعان بر اینکه در این شرایط سخت اقتصادی و کرونا مصلحت نظام چیز دیگری است گفت: با چالش ایجاد کردن مشکلی از مردم و جامعه حل نمی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس جمهور مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • لزوم توجه سیاست‌گذاران به انگیزه ماندگاری پزشکان
  • خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است
  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است