Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری نشست مسئولان فرهنگی و امور دینی منطقه پنج کشور، عمار حیدری به عنوان دبیر شورای فرهنگی شرکت های آب و فاضلاب منطقه پنج کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، این نشست به میزبانی هرمزگان در شرکت آب و فاضلاب برگزار و در حکمی از سوی مسئول فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، عمار حیدری دبیر شورای فرهنگی و امور دینی آب و فاضلاب هرمزگان را به عنوان دبیر شورای فرهنگی منطقه پنج کشور منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، شورای فرهنگی منطقه پنج کشور متشکل از استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، شهرهای اهواز، فارس و مدیریت آبرسانی خلیج فارس است که سیاست گذاری های منطقه ای شورای فرهنگی را بر اساس اسناد بالادستی و با توجه به شرایط منطقه ای انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آبرسانی دبیر شورای فرهنگی منطقه پنج کشور آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی گفت: نخستین یادواره شهدای تخریب چی لشکر ۳۳ المهدی با عنوان معبرنشینان نور با حضور رزمندگانی از نقاط مختلف فارس، استان‌های هم جوار و بیش از پنج هزار نفر از مردم برگزار شد.
رحم دار افزود: در دوران دفاع مقدس ۲۳ رزمنده فسایی گردان تخریب ۳۳ المهدی به شهادت رسیدند.
دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی بیان کرد: پخش سرود، بیان خاطره گویی، اجرای نمایش رشادت‌های نیرو‌های تخریب چی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجهیزات و اداوات جنگی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
این مراسم با عنوان معبرنشینان نور به همراه با بزرگداشت امامزاده اسماعیل در فسا برگزار شد.
شهرستان فسا در جنوب شرق فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس