Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:18:15 GMT

مطمئن ترین راه برای استخدام کارجویان با تجربه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۵۷۱۲

مطمئن ترین راه برای استخدام کارجویان با تجربه

یکی از دغدغه های کارفرمایان استخدام نیروی ماهر و کارجویان متخصص است... - اخبار بازار -

یکی از دغدغه های کارفرمایان استخدام نیروی ماهر و کارجویان متخصص است، معمولا پروسه استخدام نیروی کار یک فرآیند چالش برانگیز برای هر شرکت یا سازمان است، هزینه های زیادی را به سازمان تحمیل می کند و بررسی کردن رزومه ها یا مصاحبه با کارجویان حضوری وقت بسیاری را نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این یادداشت به بررسی مطمئن ترین راه برای استخدام کارجویان متخصص می پردازیم.

درج آگهی استخدام هدفمند چیست

هیچ چیز به اندازه درج آگهی استخدام هدفمند نمی تواند در روند استخدام به کارفرما کمک کند، این که آگهی استخدام در معرض دید کارجویانی قرار گیرد که برای رده شغلی مورد نیاز مناسب هستند. گاهی کارفرما هزینه ای برای ثبت آگهی استخدام پرداخت می کند اما از آنجایی که آگهی در محل مناسبی به نمایش در نمی آید بهره وری مناسب را ندارد.

گاهی نیز آگهی استخدام توسط کارجویان زیادی دیده می شود اما از آنجایی که مهارت و تخصص متفاوتی دارند باز هم بازخوردی که انتظار می رود نخواهد داشت.

آگهی استخدام زمانی هدفمند است که توسط کارجویانی دیده شود که تخصص، مهارت، تجربه و تحصیلات مورد نیاز کارفرما برای احراز رده شغلی مورد نظر دارند. این شکل از ثبت آگهی دقیقا همان چیزی است که یک کارفرما به آن نیاز دارد.

چگونه آگهی استخدام هدفمند داشته باشیم

روش های مختلفی برای انتشار آگهی استخدام وجود دارد، از جمله ثبت آگهی در روزنامه ها، انتشار آگهی استخدام به صورت تراکت یا بنر، درج آگهی استخدام در شبکه های اجتماعی یا درخواست استخدام کارجو از کاریابی ها و در نهایت درج آگهی استخدام در سایت های استخدامی. تمام این روش ها کارفرما را به هدف مورد نظر می رسانند اما زمان رسیدن به هدف و هزینه ای که باید پرداخت شود متفاوت است.

تنها روشی که می تواند سریعترین نتیجه را در اختیار کارفرما قرار دهد ثبت آگهی استخدام در سایت های کاریابی و استخدامی است. در این شیوه از درج آگهی به جای این که کارفرما به دنبال کارجوی مورد نظر خود باشد، کارجوی هدف جذب آگهی استخدام خواهد شد.

در سایت استخدام استراتژی درج آگهی استخدام به این صورت است که هم کارفرما به رزومه کارجویانی که دارای تخصص یا مهارت مورد نیاز او هستند دسترسی دارد و هم کارجویانی که از طریق موتورهای جستجو به دنبال آگهی استخدام های مرتبط با تحصیلات یا مهارت های خود هستند به صفحه آگهی های درج شده از سوی کارفرما هدایت می شوند.

به این ترتیب روش های سنتی که مشمول پاسخگویی تلفنی یا حضوری به انبوهی از کارجویان مرتبط و حتی غیر مرتبط با عنوان های شغلی مورد نیاز می شدند عملا کنار می روند.

انتشار آگهی استخدام در سایت استخدام  به کارفرما و کارجو کمک می کند که با صرفه جویی در وقت و زمان در تعامل مستقیم با یکدیگر می توانند به هدف خود برسند، در این تعامل هم کارفرما تنها با کارجویانی در ارتباط است که دارای مدارک و رزومه مورد نیاز او هستند و کارجویان می توانند به آگهی های مرتبط با مدرک تحصیلی، مهارت و تخصص خود دسترسی داشته باشند

پیگیری اخبار استخدامی برای کارجویان

بسیاری از کارجویان به دنبال استخدام در ارگان های دولتی، بانکها، وزارت خانه ها، نیروهای مسلح و ... هستند. سایت استخدام یک منبع موثق و مورد اطمینان در خصوص پیگیری اخبارهای استخدامی نهادهایی است که با شرایط خاص و در زمان های نامشخص اقدام به استخدام کارجویان می کنند. به طور مثال اخبار مربوط به  استخدام بانک  یکی از مواردی است که کارجویان زیادی در انتظار انتشار آن هستند، شرایط استخدام، زمان برگزاری آزمون، مفاد آزمون استخدامی و عناوین شغلی مورد نیاز از جمله مواردی هستند که به محض انتشار توسط نهادهای مرتبط در سایت های استخدامی منتشر می شود.

این که اخبار استخدامی به موقع به دست داوطلبان برسد مسئله مهمی است که نیازمند یک مجموعه منظم و به روز و آگاه از اخبار استخدامی می باشد، به نحوی که تمامی آگهی های منتشر شده به روز بوده و اطلاعات لازم را در اختیار کارجو قرار دهد. گویا بودن اخبار استخدامی نهادهای بزرگ دولتی یا خصوصی، شفافیت و پاسخ دهی به سوالات کاربران در زمینه های مختلف از جمله اهدافی است که در انتشار این دست اخبار، در سایت استخدام باید مد نظر قرار گیرد.

سایت استخدام جاب یابی؛ مورد اعتماد و به روز

گروه استخدامی جاب یابی سعی کرده است با توجه به نیاز روز کشور در زمینه استخدام و کاریابی، با ارائه خدمات مناسب گامی مهم در تعامل مستقیم کارجو و کارفرما بردارد، امکان  درج آگهی استخدام رایگان  در جاب یابی با ارائه تمامی مزایای ثبت آگهی در سایت استخدامی بهترین راه برای دستیابی کارفرمایان به رزومه های مرتبط و دستیابی کارجویان به آگهی استخدام های روز، برای این دو گروه است.

همچنین کارجویانی به دنبال آخرین اخبار استخدام بانک، مشاغل دولتی، نیروهای مسلح و ... هستند میتوانند آخرین اخبار استخدامی این ارگان ها را در جاب یابی مطالعه نموده و پاسخ سوالات احتمالی خود را در اخبارهای استخدامی این سایت بیابند.

سایت استخدام جاب یابی به نشانی اینترنتی با انتشار آخرین اخبار استخدامی مربوط به مراکز دولتی و خصوصی گامی بلند برای دستیابی به هدف استخدام نیروهای متخصص و با تجربه و یافتن مشاغل مرتبط برای کارجویان با مهارت ها و تخصص های مختلف برداشته است. ما امیدواریم تحولی در ارتباط متقابل کارجو و کارفرما در شرایط بهینه برای آنها ایجاد کنیم.

اگر مایل هستید از سایت استخدامی جاب یابی بازدید کنید لطفا روی لینک روبرو کلیک کنید - http://jobyabi.com/

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درج آگهی استخدام آگهی استخدام اخبار استخدامی اخبار استخدام استخدام کارجو سایت استخدام مورد نیاز شغلی مورد ثبت آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن

برای لیورپول، نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴ از همین حالا آغاز شده‌است

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، سران لیورپول تقویت خط دفاعی را اولویت خود در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴ قرار داده‌اند و می‌خواهند با جذب دست کم یک دفاع وسط جدید، مشکلات خود را در این پست برطرف کنند. مدیران لیورپول جستجوها بر سر یافتن مدافعی در دردسترس و تراز اول را آغاز کرده‌ و در همین راستا، نام‌های مختلفی را مورد بررسی قرار داده‌اند. 

بر اساس خبرها، هرچند آرنه اسلوت اختیار چندانی در نقل و انتقالات لیورپول نخواهد داشت، اما مدیران باشگاه قصد دارند دفاع وسط جدید خود را با مشورت سرمربی هلندی انتخاب کنند. لذا آن‌ها پس از بررسی و جمع‌بندی گزینه‌های در دسترس، لیست خود را برای انتخاب نهایی به اسلوت ارائه خواهند داد تا او، تصمیم آخر را در مورد خط دفاعی تیم آینده‌اش اتخاذ کند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟