Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: بازی اول مقابل استقلال چمن بسیار بلند بود؛ اما در بازی مقابل پرسپولیس که هفته گذشته انجام شد، چمن را کوتاه تر کرده بودند و شرایط بهتر شده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان، در ارتباط با وضعیت زمین های چمن در طول مسابقات لیگ اظهار داشت: یکی از تیم هایی که همیشه از زمینش گلایه می شود، خود تیم ماست؛ به دلیل اینکه ما چمن مصنوعی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته درصدد این هستیم که هر چه سریعتر ورزشگاه تازه تأسیس مس رفسنجان را به بازیها برسانیم.

به هر حال لیگ حرفه ای است و اکثر تیم ها سعی کرده اند روی کیفیت ورزشگاه هایشان دقت کافی داشته باشند؛ اما نکته خیلی مهم تجهیز و نگهداری زمین است. این مسئله خیلی مهم است و با سطح کیفی زمین ارتباط موازی دارد؛ به طور مثال زمانیکه برف و باران می آید، بحث تمرینی به چه شکل خواهد بود.   ربیعی در گفتگو با برنامه "صبح و ورزش" رادیو ورزش تصریح کرد: متأسفانه تیم من جزء تیم هایی است که تعداد مصدومانش بیشتر از دیگر تیم هاست. دلیل اصلی اش هم تفاوت سطح تمرینی است؛ یعنی مدام از حالت مصنوعی به طبیعی و یا طبیعی به مصنوعی می رویم. این مسئله برای من بسیار دردسرساز شده است. در 4،5 بازی اخیر در هر بازی بین 3 تا 6 بازیکنم را نداشتم.   وی در خصوص وضعیت زمین دیگر باشگاه های لیگ برتری اظهار کرد: امسال 8 بازی بیرون خانه انجام دادیم. دو بازی در ورزشگاه آزادی با تیم های استقلال و پرسپولیس انجام شد و دو بازی هم در ورزشگاه شهید دستگردی و شهر قدس با پیکان و سایپا بازی داشتیم. بازی اول مقابل استقلال چمن بسیار بلند بود؛ اما در بازی مقابل پرسپولیس که هفته گذشته انجام شد، چمن را کوتاه تر کرده بودند و شرایط بهتر شده بود. زمین شهر قدس هم از لحاظ کیفیت مطلوب بود و بحث تجهیز و نگهداری رعایت شده بود.   سرمربی مس رفسنجان در معرفی ورزشگاه های مدرن کشور گفت: ورزشگاه فولاد آرنا، ورزشگاه بسیار شیک و مدرنی است و مسئولان این باشگاه در این فکر بودند که در نیم فصل یک مقدار وضعیت چمن بهبود پیدا کند. در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کرده ایم که چمن بسیار ایده آلی دارد؛ اما به دلیل اینکه حدود 2 سال از تأسیس آن می گذرد، ریشه زمین یک مقدار نرم است که آن هم بهتر خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود

به گزارش "ورزش سه"، آرش فهمیده مدیرعامل ملوان پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز یک روز خاص هواداری بود و ۱۲۰ دقیقه تشویق بی‌امان را شاهد بودیم. در یک صحنه بازی گره خورد اما تا آخر هواداران تشویق کردند. جا دارد به آنها تبریک بگویم و همانطور که نتایج را می‌بینید امروز روز شگفتی‌ها بود. خدا را شکر با برد تمام شد و انرژی گرفتیم.

مدیرعامل ملوان درباره آسیایی شدن این تیم گفت: بعید می‌دانم امکانات و زیرساخت‌های انزلی به ما اجازه بدهد که بازی آسیایی برگزار کنیم یا مجوز بگیریم اما باشگاه همزمان با این اتفاق اقدام کرد تا ثبت باشگاه را انجام دهیم و به اتمام برسانیم. الان مدیرعامل و هیئت مدیره ثبت شده و این از الزامات ما برای مجوز بوده. در زمینه استادیوم باید از جای دیگری استفاده کنیم. در گیلان استادیوم بازی‌های آسیایی را نداریم و این موضوع را سر فرصت بازی‌های بعدی صحبت می‌کنیم. خدا را شکر جایگاهمان در جدول تثبیت شده و این بازی هم بردیم و به هواداران تبریک می‌گویم.

وی افزود: معمولا در انتهای فصل، چیزی که به ذهن همه می‌رسد اتفاقات عجیبی است. باید در آخر فصل دید که امکانات ما چگونه است و فکر می‌کنم صحبت آقای تارتار درباره قرارداد یک زنگ خطر بوده. باید به فکر این باشیم که فصل بعد را چه کار کنیم. باعث افتخار است با او و این کادر و این بازیکنان باکیفیت بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود