Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@19:03:16 GMT

نگران آلودگی هوای همدان هستیم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۵۹۳۳

نگران آلودگی هوای همدان هستیم

مهدی خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه همدان را به هوای پاک می‌شناسند اما متاسفانه تعداد روزهای آلوده در این شهر بیشتر می‌شود اظهار کرد: متاسفانه هر سال آلودگی ترافیکی، CO۲، No۲، ازون و ذرات معلق بیشتر می‌شود و میانگین آن در استان و شهر همدان افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه امیدواریم شرایط همواره طوری باشد که همدان عاری از آلودگی باشد گفت: نگرانی به خاطر آلودگی وجود دارد و امیدوارم اقدامات پیشگرانه در این زمینه انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول کنترل آلودگی هوا در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در پاسخ به اینکه این روزها وضعیت آلودگی تهران نگران‌کننده است و آیا همدان هم این شرایط را دارد افزود: بله، خصوصا در مرکز شهر در ساعات اوج ترافیک و در روز که هوا پایداری زیادی دارد به ویژه در دی‌ماه شاهد آلودگی هستیم.

وی بیان کرد: وجود ذرات آلاینده در مرکز شهر به خاطر ترافیک افزایش می‌یابد از طرف خوشبختانه دو سال است که با افزایش بارش‌ها مواجه هستیم و خیلی نگرانی در خصوص ذرات گرد و غبار نبود اما امسال چون بارش‌ها کمتر شده ممکن است ریزگردها و گرد و غبار را از کشورهای غربی مانند عراق و کویت داشته باشیم.

خدابخشی در پایان سخنانش تاکید کرد: بخش‌هایی از استان‌ همدان نیز در حال خشک شدن است و این موضوع پدیده گرد و غبار را ایجاد می‌کند که می‌تواند استان هم منشأ گرد و غبار باشد.
 
انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان مهدی خدابخشی کنترل آلودگی هوا نگران آلودگی هوا ریزگردها گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت و هوای بهاری همدان

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، صحنه‌هایی از هوای بهاری و بارانی منطقه عباس آباد استان همدان مشاهده کنید.

کد خبر 6095031

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • طبیعت و هوای بهاری همدان
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • پاک‌ترین و آلوده‌ترین کشورهای جهان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان