Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷ از اجرای اسفالت در بیش از یک هزار نقطه منطقه در سه ماه اخیر به دو شکل مکانیزه و لکه گیری دستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علی رضائی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷ در این باره گفت: شهرداری منطقه در طول ۱۱ماه  سال جاری ۶ هزار تن آسفالت‌ریزی و لکه گیری براساس نیاز سنجی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: طبق آمارها تنها در صد روز  اخیر یک هزار و ۶۷۵تن معادل ۱۳هزار و ۲۳۰متر مربع لکه گیری و همچنین ۵۵۰ تن آسفالت معادل ۴هزار و۳۵۰ مترمربع از مساحت سطح منطقه، روکش اساسی آسفالت صورت گرفته است.

رضائی یادآور شد: در سه ماه اخیر بیش  از یک هزار و۱۰۰ نقطه از منطقه  17 آسفالت ریزی و لکه گیری شده و این درحالی است که در این مدت به دلیل بارندگی، برودت هوا و الودگی هوا روند اسفالت ریزی و لکه گیری نیازمند یک برنامه ریزی بوده که با کار کارشناسی برنامه ریزی برای این فعالیت عمرانی صورت گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷خاطر نشان کرد: آسفالت ریزی معابر منطقه براساس برنامه ریزی صورت گرفته مطابق درخواست ها و نیازهای احصاء شده از سطح منطقه در بسیاری از معابر و کوچه های فرعی در حال انجام است و با همین سرعت  تا سال اینده ادامه خواهد داشت و معابری که بازسازی مسیر انهار آنها تکمیل شود در اولویت بازسازی آسفالت خواهند بود.

وی با بیان اینکه جلب رضایت شهروندان دارالشهدای شهر تهران هدف اصلی شهرداری منطقه ۱۷ است، نونوار شدن کوچه های فرعی و معابر این منطقه تا نوروز ۱۴۰۰ را از برنامه های در دست اقدام این معاونت اعلام کرد و از جمله پروژه های در دست اقدام  به روکش اساسی آسفالت خیابان شهید رشیدی جهان در دو مسیر رفت و برگشت و میدان زکات اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه آسفالت ریزی لکه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اصغر کاظمی افزود: در یکسال گذشته در ۷ کیلومتر از راه های روستایی  شهرستان عملیات  آسفالت ریزی  انجام شد و همچنین ۲۷ کیلومتر راه روستایی نیز آماده آسفالت ریزی است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۵.۴ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان خوی انجام شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه خط‌ کشی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، در این مدت ۲۳۳ کیلومتر از محورهای خوی خط کشی شد.

کاظمی یاد آورشد: تسطیح، رگلاژ، شانه‌سازی محورها به طول  ۶۶۹ کیلومتر، شن ریزی راه های روستای و فرعی به طول کیلومتر ۲۲۰ وبازسازی و نصب گاردریل به طول ۱۳۰۰ متر از دیگر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خوی در سال گذشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با هدف ایمنی جاده ها ۳۰۰ عدد لامپ روشنایی در این مدت توسط اداره راهداری شهرستان تعمیر شد.

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز