Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، کمپانی فیلمسازی پارامونت پلیرز مجموعه پرطرفدار فعالیت فراطبیعی را که بین علاقه‌مندان به ژانر وحشت به نام پارانرمال اکتیویتی معروف است، بازسازی می‌کند. این فیلم با همکاری ویل یوبنک کارگردان و کریستوفر لاندن فیلمنامه‌نویس شناخته‌شده آمریکایی ساخته شده و چهارم مارس سال ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

یوبنک کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و از آن با عنوان یک بازآفرینی جدید و غیرمنتظره از مجموعه پرفروش پارانرمال اکتیویتی یاد کرده است، لاندن در این فیلم پنجمین فیلمنامه پارانرمال اکتیویتی خود را می‌نویسد و جیسون بلوم رئیس و بنیانگذار شرکت بلوم هاوس و اورن پلی کارگردان اولین قسمت از این مجموعه پرطرفدار، تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده خواهند داشت.

پارانرمال اکتیویتی یک فیلم مستندگونه در ژانر وحشت است که تمام داستان فیلم را از دریچه دوربین‌های دیجیتالی که در خانه سوژه کار گذاشته شده‌اند، روایت می‌کند. اولین قسمت از این مجموعه با همکاری جیسون بلوم و استودیو فیلمسازی پارامونت و با بودجه پایین ۱۵ هزار دلاری ساخته شد، اما چیزی بیش از ۱۹۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد و ساخت ۵ دنباله را برای این فیلم به همراه داشت.

برچسب‌ها هالیوود تولید فیلم ژانر وحشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هالیوود تولید فیلم ژانر وحشت هالیوود تولید فیلم ژانر وحشت اخبار کنکور ژانر وحشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

کد خبر 849138 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • (ویدئو) بازگشت مجموعه طلای پادشاهی آسانته به غنا پس از ۱۵۰ سال
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان