Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که حل مشکل ایران‌ایر عزم ملی می‌خواهد، گفت: کشورهای استکباری عمدا هواپیماهای کوچک را در برجام به ایران‌ایر تحویل دادند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تورج دهقانی زنگنه در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر این‌که سازمان هواپیمایی کشوری چه برنامه‌ای برای ایرلاین‌ ملی برای برون‌رفت از مشکلات موجود دارد، اظهار کرد: در دولت در حال پیگیری تخصیص 1000 میلیارد تومان برای بازنشستگان ایران ایر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که  وزیر راه و شهرسازی تمام قد پیگیر حل مشکلات ایران ایر است، افزود: همان وقتی در ایران ایر بودیم اعلام کردم که کمک به ایران ایر نیازمند عزم ملی دارد یعنی با دو وزارتخانه نمی‌توانیم مشکل هما را حل کند.

وی ادامه داد: برای حل مشکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران باید کل حاکمیت تصمیم‌گیری کند و تصمیم درستی برای ایران‌ایر بگیرند تا از این وضعیت بیرون بیاید.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در زمان برجام، حرکتی ایجاد شد و خون تازه‌ای به ایران ایر آمد ولی متاسفانه دوام نداشت. کشورهای استکباریهم به جای این‌که هواپیماهای بزرگ را تحویل ایران‌ایر بدهند هواپیماهای کوچک را تحویل دادند.

زنگنه در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر این‌که این کار برنامه‌ریزی شده بوده است، افزود:‌ بعید می‌دانم آنها غیربرنامه‌ای کاری را انجام داده باشند، مطمئنم برنامه‌ریزی داشته اند. چگونه بوده که مجوز اوفک را برای هواپیماهای ATR دریافت کردند، همین را کار را برای هواپیمای ایرباس 230 و 321 انجام می‌دادند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی سازمان هواپیمایی ایران ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و هوشمندانه برای اتصال دو شلنگ هم اندازه به یکدیگر (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) چگونه دو شلنگ آب را به شکلی خلاقانه به یکدیگر وصل کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد