Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین تهرانی گفت: مراسم هفتمین روز درگذشت آیت‌الله ضیاءآبادی، امروز در شبستان چهلستون مسجد جامع بازار تهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین تهرانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم سوگواری شهادت حضرت امام علی بن محمد الهادی (ع) در روز دوشنبه، 27 بهمن ماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع بازار تهران برگزار می شود، اظهار کرد: نماز جماعت و برنامه های هفتگی و مناسبتی در این مسجد در دوره شیوع ویروس کرونا مطابق با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده است و برنامه امروز نیز بر همین منوال برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد جامع بازار تهران (واقع در تهران، خیابان 15 خرداد غربی، نرسیده به خیابان پامنار) افزود: مراسم هفتمین روز درگذشت آیت الله سید محمد ضیاءآبادی، استاد اخلاق، مفسر قرآن کریم و امام جماعت مسجد علی بن الحسین (ع) تهران، امروز، 27 بهمن ماه و همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) در شبستان چهلستون مسجد جامع بازار تهران برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: مراسم ترحیم مرحوم آیت الله ضیاءآبادی از سوی جمعی از ائمه جماعات مساجد و علمای تهران از جمله حجج اسلام والمسلمین سید محمد حسین سبط الشیخ، علی مسجد جامعی، سید محسن سبط الشیخ، علیرضا تهرانی و محمد سعید طهرانی برگزار می شود.

 

تهرانی در ادامه با بیان اینکه آیت الله ضیاءآبادی هم در حوزه امامت جماعت و مدیریت مسجد و هم در حوزه تربیت شاگردان، جزو علمای بسیار موفق بودند، گفت: درس اخلاق ایشان نیز در یک مسجد برگزار می شد که به نوبه خود مقوم جایگاه مسجد در حوزه تربیت اخلاقی افراد است.

 

یادآور می شود، آیت‌الله سیدمحمد ضیاء‌آبادی، استاد اخلاق، مفسر قرآن کریم وامام جماعت مسجد علی بن الحسین (ع) تهران، ۲۰ بهمن ماه دعوت حق را لبیک گفت.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد جامع بازار تهران ضیاءآبادی مراسم ترحیم مسجد جامع بازار تهران برگزار می شود آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین، معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز - ششم اردیبهشت ماه - پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟