Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدمحمد علوی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، درباره عملکرد فولادخوزستان در نیم فصل لیگ برتر، اظهار داشت: شرایطی که سال گذشته داشتیم توقعات را بالا برده اما خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. از نظر آماری شرایط خوبی داریم و آرام آرام جلو می رویم. دوست نداریم مانند تیم‌های دیگر هوچی‌گری کنیم و با داد و بیداد حقمان را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مجموع شرایط خوب است و به قول معروف به یک ثبات خاصی رسیدیم و این وسط باید هوادارانمان هم صبور باشند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه در نیم فصل گفت: فعلا که پنجره نقل و انتقالاتی باز نشده و باید با این شرایط کارمان را پیش ببریم. امیدوارم هرچه زودتر این موضوع هم تکلیفش مشخص شود. سعی می‌کنیم که پنجره باز شود اما واقعا چیزی مشخص نیست.

علوی در پاسخ به این سوال که اگر پنجره نقل و انتقالاتی فولاد باز نشود تکلیف چه می‌شود؟ گفت: براساس سیاست‌های کلی باشگاه پیش می‌رویم و جوانانی داریم که می‌توانیم از آنها در طول فصل استفاده کنیم. در سال‌های گذشته تیم‌هایی بودند که پنجره نقل و انتقالاتی آنها بسته شد، اما کارشان را انجام دادند و موفق بودند، ما هم باید همین کار را انجام دهیم.

وی درباره اینکه آیا باشگاه فولاد می‌تواند برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان خوبی باشد یا خیر؟ گفت: درخواست خود را در این خصوص به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دادیم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. البته ما مشکلی از بابت برگزاری و میزبانی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نداریم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند در آسیا موفق شود؟ خاطرنشان کرد: تیم خوبی هستیم و همه تلاش خود را هم در هر مسابقه انجام می‌دهیم. اما فوتبال پدیده‌ای است که نمی‌شود صددرصد در خصوص آن اظهار نظر کرد. به خاطر همین تلاش می‌کنیم و نتیجه در پایان کار مشخص می‌شود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان نیم فصل لیگ برتر باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) با کسب ۲۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد. این تیم در هفته شانزدهم در روز سه‌شنبه (۵ اسفند) و از ساعت ۱۷:۳۰ در اهواز میزبان ذوب‌آهن اصفهان است.

برچسب‌ها فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا اخبار کنکور نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 تیم فوتبال استقلال در حالی با نتیجه ۲ بر یک مقابل ذوب‌آهن به برتری دست یافت که برخی از بازیکنان از جمله روزبه چشمی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرش رضاوند و ... پس از رسیدن به رختکن از خستگی نای راه رفتن نداشته و روی زمین افتادند.

روز سه شنبه نیز با تصمیم کادر فنی، بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و نفراتی که به میدان رفتند به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر نفرات تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. آبی‌پوشان امروز به استراحت می‌پردازند و دور جدید تمرینات از روز پنجشنبه برای آماده‌سازی دیدار با فولاد خوزستان پیگیری خواهد شد.

نکته دیگر در دیدار استقلال با ذوب‌آهن، حادثه برای پسر محمد نوازی بود که پس از گل دوم، کتف او دَر رفت و پس از پایان بازی، پزشکان کتف او را جا انداختند.

تیم استقلال دوشنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فرگوسن هم نمی‌تواند در فولاد موفق باشد/ فوتبال خوزستان دست افراد اهل فن نیست
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • اگر صبور باشید داروین هم سوارز می‌شود!‏
  • قول شرف عبدالله ویسی به هواداران فولاد؛ در لیگ می‌مانیم!
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود