Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@11:04:48 GMT

قیمت مرغ در سیر صعودی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۶۴۹۶

قیمت مرغ بار دیگر تا نزدیکی هر کیلو 30 هزار تومان پر کشیده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   علیرغم تعیین نرخ مصوب مرغ به ازای هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان از اواخر هفته گذشته بار دیگر قیمت مرغ با روند صعودی هم اکنون در برخی از واحد‌های صنفی به بیش از ۲۷ هزار تومان رسیده است.   خرده فروشان کمبود عرضه به قیمت مصوب را دلیل گرانی می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرغداران هم می گویند هزینه ها بالا رفته و عرضه مرغ به قیمت هر کیلو 20 هزار و 400 تومان به صرفه نیست. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: مرغ ، قیمت مرغ ، افزایش قیمت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مرغ قیمت مرغ افزایش قیمت قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درمورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حاجی بابایی با اشاره به اینکه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه امسال باید اجرا بشود، گفت: بودجه آن هم پیش بینی شده، اما اینکه چرا از اول فروردین ماه اضافه پرداختی ها صورت نگرفته بدلیل برخی موضوعات قانونی است.

بیشتر بخوانید: حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش می‌یابد

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود، موضوع ۹۰ درصد متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مصوب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

به گفته این نماینده مجلس، برنامه هفتم توسعه، مصوب مجلس، یکبار از شورای نگهبان اعاده شده، بر این اساس به تازگی برخی مواد را مصوب کردیم و برنامه هفتم مصوب باردیگر به شورای نگهبان خواهد رفت تا دیگر ایرادی نداشته باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس وقتی برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون بشود، دولت مکلف است احکام جدید حقوق بازنشستگان را نیز صادر کند.

حاجی بابایی گفت: هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و ما به التفاوت واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229482 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)
  • خبر جدید درمورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است