Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای بی سی آریزونا، تیراندازی در یک مرکز خرید در فنیکس آریزونا که پیش از این نیز صحنه تیراندازی بود، یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

بر اساس اعلام پلیس آریزونا، تحقیقات مقدماتی نشان می دهد این تیراندازی در پی مشاجره میان یک مشتری و فروشنده رخ داده، سپس دو نفر اسلحه های خود را بیرون آورده و به سمت یکدیگر نشانه رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت هم یک نفر در این حادثه کشته و یک نفر زخمی شده است.

گفته می شود پیش از رسیدن پلیس به محل، مظنونان این حادثه از محل فرار کرده اند.

در ماه مارس سال گذشته نیز یک پسر نوجوان در تیراندازی در همین مرکز خرید جان خود را از دست داد و در سال ۲۰۱۹ میلادی هم پلیس فنیکس مردی را که گفته می شد دو نفر را در پارکینگ همین مرکز خرید به قتل رسانده بود، به ضرب گلوله کشت.

کد خبر 5147350

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا تیراندازی آریزونا ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی جو بایدن ایران عربستان سعودی روسیه فلسطین سوریه بحرین ویروس کرونا افغانستان دونالد ترامپ انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • کمپ دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کارولینای شمالی و آریزونا برپا شد
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)