Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: افزایش اعتماد عمومی و ارائه خدمات شایسته به مردم از اهداف مهم ماموریت‌های نیروی انتظامی است و مردم می‌توانند با تماس تلفنی با این سامانه و یا با مراجعه حضوری، پیام‌های خود را در قالب انتقاد، پیشنهاد و تقدیر ارائه و پلیس را در تامین امنیت پایدار همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سامانه ۱۹۷ را پل ارتباطی ویژه بین پلیس و مردم دانست و افزود: از ابتدای سال تا کنون هم استانی‌های ایلامی ۱۵ هزار و ۳۴۹ تماس با سامانه ۱۹۷ برقرار و انتقادات، پیشنهادات و تقدیر‌های خود را از عملکرد پلیس ارائه کرده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لغو برنامه‌های حضوری و چهره به چهر با مردم خوب استان ایلام در این مدت، ادامه داد: از تعداد تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۹۷، ۷ هزار و ۳۵۴ تماس قابل رسیدگی، ۲ هزار و ۷۰۸ تماس موارد غیر قابل بهره برداری و ۵ هزار و ۲۸۷ تماس توسط کارشناسان پلیس، مشاوره و راهنمایی شدند.

وی اضافه کرد: از میزان تماس‌های قابل بهره برداری، ۵۳ درصد تقدیر از عملکرد پلیس، ۴۷ درصد پیشنهاد و درخواست بوده و تماس‌هایی که با موضوع شکایت از کارکنان و سازمان نیروی انتظامی مطرح شده یک درصد را به خود اختصاص داده است.

سرهنگ القاصی عنوان کرد: انتقادات و شکایات مردمی از عملکرد پلیس استان با کاهش ۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته روبه رو بوده و این نشان از عملکرد خوب کارکنان پلیس را دارد و برگ زرینی در کارنامه انتظامی استان ایلام است.

او با بیان اینکه سامانه ۱۹۷ گامی موثر در راستای کیفی سازی عملکرد پلیس است، بیان کرد: با بهره برداری از تماس‌های مردمی (انتقادات، پیشنهادات) می‌توان در راستای پیشبرد اهداف نیروی انتظامی که همان ایجاد نظم و امنیت پایدار در جامعه است، گام مهم و موثری برداشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: یکی از سرمایه‌های مهم هر جامعه، مشارکت آگاهانه مردم است و پلیس نیز در برقراری و حفظ امنیت مطلوب نیاز به این سرمایه اجتماعی دارد و از هم استانی‌های عزیز خواستاریم با ارائه پیشنهادات خود بر ارتقاء امنیت در سطح جامع تأثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی حقوق شهروندی انتظامی استان ایلام عملکرد پلیس سامانه ۱۹۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: هموطنان برای دیدار با دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شماره تلفن 81455836 تماس حاصل کنند.

علیرضا رحیم نیا با بیان این مطلب افزود: با توجه به برنامه ریزی دیدار مردمی وزیر بهداشت در اردیبهشت ماه سال‌جاری برای عموم مردم، تمامی شهروندان عزیز ایران اسلامی می توانند در خصوص مشکلات مبتلا به عمومی شهر و منطقه و مسائلی که نیاز به دستور وزیربهداشت دارد، در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح لغایت 14:30 بعد از ظهر، با شماره تماس 81455836 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت