Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:32:15 GMT

هدیه نهال رایگان به شهروندان همدانی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۶۵۷۵

هدیه نهال رایگان به شهروندان همدانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسین خانجانی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان اظهار داشت: توسعه فضای سبز به عنوان یکی از ضرورت‌ها در کلانشهر همدان با مشارکت و همراهی شهروندان محقق می‌شود و به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری نهال رایگان بین شهروندان همدانی توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: برنامه‌های گرامیداشت هفته درختکاری با شعار «درخت دوستی بنشانیم» با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته، برنامه‌های هفته منابع طبیعی از ۱۵ تا ۲۱ اسفند برای ارتقای فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی برگزار می‌شود، تاکید کرد: توزیع و کاشت نهال رایگان برای شهروندان از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در هفته گرامیداشت منابع طبیعی و درختکاری است.

خانجانی گفت: شهروندان علاقه‌مند به دریافت نهال می‌توانند از ۲۷ بهمن تا ۲ اسفند ماه امسال به سامانه اطلاع رسانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان به نشانی imasabz.hamedan.ir مراجعه و درخواست خود را برای دریافت نهال ثبت کنند.

او با اشاره به اینکه به منظور تکریم ارباب رجوع و با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا و برای جلوگیری از هرگونه تجمع، کاشت نهال از سوی شهرداری و براساس اطلاعات ثبت شده متقاضیان در سامانه انجام می‌شود، افزود: کار تحویل و کاشت نهال مورد درخواست شهروندان از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده از سوی نیرو‌های شهرداری همدان انجام می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان ادامه داد: باغداران محترم نیز با ارائه سند مالکیت (در محدوده شهر همدان) و کارت شناسایی معتبر می‌توانند حداکثر ۲۰ اصله نهال دریافت کنند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهال کاری شهرداری منابع طبیعی منظر و فضای سبز شهرداری همدان سازمان سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی