Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - این شعبه از بانک با پرداخت 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات تا دی ماه سال جاری، بالغ بر 30 درصد رشد را در حوزه اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی صادرات محور نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، نیما بزرگمهر اظهار داشت: نود درصد از تسهیلات سرمایه در گردش پرداختی این شعبه به حوزه صنعت استان اصفهان تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیش از 15 میلیارد و 700 میلیون ریال ضمانت از این شعبه از بانک برای صادرکنندگان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه 2750 درصد رشد داشته است. رئیس شعبه اصفهان بانک توسعه صادرات ایران در یازدهمین گردهمایی روسای موفق سراسر کشور در زمره روسای برتر منتخب بانک مرکزی قرار داشت.
نیما بزرگمهر در اینباره گفت:حجم عملیات و رشد شاخص های عملکردی مختلف همچون تسهیلات پرداختی، سپرده ها، ضمانتنامه های صادره، بروات و اعتبارات اسنادی، اعتبارات اسنادی داخلی، حوالجات ارزی، خرید و فروش ارز و کاهش معوقات، فعالیتهای بازاریابی و جذب مشتریان جدید از مهمترین شاخص های انتخاب شعب برتر بانک ها از سوی بانک مرکزی بوده است.
وی در خصوص مشتریان دانش بنیان شعبه اصفهان بانک توسعه صادرات ایران گفت: تعامل خوبی بین این شعبه و مشتریان دانش بنیان در جریان است و تا کنون چند مشتری دانش بنیان برای دریافت تسهیلات مختص دانش بنیان جذب بانک شده اند.
بزرگمهر با اشاره به شرایط خاص فعلی و محدودیت های کرونا اظهار داشت: شعبه اصفهان بانک توسعه صادرات با برگزاری وبینار تخصصی اقدام به معرفی خدمات بانک برای مشتریان نموده و تعاملاتی از این دست را برای معرفی هرچه بیشتر خدمات و تسهیلات این بانک در دستور کار دارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی

به گزارش تابناک اقتصادی؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تأکید بر اهمیت ساماندهی مسائل اقتصادی در برنامه‌های اساسی کشور، گفت: شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، مسئولیت و تکلیف بزرگی برای بخش خصوصی و بخش دولتی است و ما همگی باید در کنار هم تلاش کنیم تا مشکلات موجود رفع شود، گرچه حل برخی مسائل برای واحدهای تبدیل تولیدی تبدیل به رؤیا شده است.

صمد حسن‌زاده در صد و دومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی که با حضور اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، برگزار شد، افزود: اتاق ایران، یک بسته کارشناسی‌شده در زمینه رفع مسائل ارزی و پولی برای ارائه به دولت تدوین کرده که در آن، راهکارهای پیشنهادی بخش خصوصی به‌صورت مفصل اعلام شده است.

حسن‌زاده با تأکید بر لزوم تأمین نقدینگی برای فعالیت واحدهای تولیدی، گفت: مدیران بانک‌ها دلیل کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی را الزام دولت به اعطای وام‌های تکلیفی از جمله وام مسکن، ازدواج، فرزند آوری و... اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش نرخ بهره‌های بانکی که به‌منظور کنترل نقدینگی انجام شده بود، گفت: با این نرخ هیچ‌گونه ظرفیت و امکانی برای توسعه وجود ندارد.

 

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه