Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سهیل مهدی امروز دوشنبه در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به امکان تغییر برنامه مسابقات لیگ با توجه به بازی‌های تیم ملی فوتبال اظهار داشت: این فشردگی در سطح بین‌المللی رخ داده است. همانطور که دیدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار بود به صورت رفت و برگشت برگزار شود اما تصمیم بر این شد که این بازی‌ها به صورت تک بازی دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد دادیم که این بازی‌ها در پایان مسابقات لیگ های غرب آسیا برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد و بازی‌ها در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

وی افزود: مسابقات مقدماتی جام جهانی را هم منتظر بودیم تا طبق برنامه‌های ما صورت گیرد اما این اتفاق نیز رخ نداد و بازی‌ها ممکن است به صورت متمرکز در خرداد ماه برگزار شود. این مسائل تقویم مسابقات داخلی ما را دچار چالش‌هایی کرد.

سرپرست کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: طی مشورتی که با تیم‌های لیگ برتر داشتیم، از آنها خواستیم ما نیم فصل اول را به اتمام برسانیم و سه هفته از نیم فصل دوم را هم برگزار کنیم و پس از آن با توجه به بازی‌های تیم ملی و همچنین برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌ها به استراحت بپردازند.

وی گفت: هنوز برنامه بازی‌های تیم ملی نهایی نشده است و ممکن است اردوی تیم ملی برگزار شود از طرفی تیم‌های باشگاهی برنامه ریزی خود را برای سه هفته ابتدایی نیم فصل دوم انجام داده‌اند. ما حتی زمان نقل و انتقالات را در نظر گرفته‌ایم. با توجه  به تغییراتی که داریم، لیگ خیلی فرسایشی خواهد شد. البته اگر جدول مسابقات اجازه دهد، یک بازی جام حذفی را هم برگزار خواهیم کرد و پس از آن  تیم‌ها استراحت خواهند کرد.

مهدی در مورد برگزاری سوپرجام اضافه کرد: برگزاری این بازی به برنامه تیم ملی بستگی دارد. از روز اول ما تاریخی را برای برگزاری این دیدار در نظر گرفته بودیم اما برگزاری این مسابقه هنوز قطعی نشده است. باید ببینیم آیا تیم‌ها فضای استراحت لازم را دارند یا خیر. به زودی برنامه این بازی را اعلام خواهیم کرد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: برخی تاریخ‌ها برای تیم ملی در نظر گرفته شده و ما هم طبق قانون در آن زمان بازی داخلی نخواهیم داشت.

مهدی در مورد اینکه چهار باشگاه ایرانی برای میزبانی مسابقات گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا درخواست میزبانی داده‌اند، و آیا امکان اخذ این میزبانی وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: بحث میزبانی منوط به شرایط و قوانین داخلی هر کشور و نحوه استفاده از پروتکل‌های بهداشتی است. شرایط میزبانی بر این اساس در نظر گرفته می‌شود. ما موظف به اجرای این پروتکل‌های در نظر گرفته شده از سوی فیفا طبق قوانین داخلی هستیم. از دید من ممکن است با یک و یا دو میزبانی نمایندگان ما موافقت شود. این بحث به شرایط تیم‌های ما، باز می‌گردد که زمین مسابقه، زمین تمرین و هتل‌هایشان را انتخاب کنند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سهیل مهدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سهیل مهدی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سهیل مهدی اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا مسابقات لیگ برگزار شود بازی ها تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلندِ میزبان؛ آخرین مانع فتح جام سیزدهم
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)