Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@11:36:38 GMT

توخل نگران وضعیت قرارداد آبراهام نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۶۹۲۶

توخل نگران وضعیت قرارداد آبراهام نیست

توماس توخل، سرمربی چلسی، با تمجید از عملکرد تامی آبراهام، مهاجم این تیم، گفت که از وضعیت قرارداد او بی اطلاع است اما دراین مورد نگرانی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل می گوید که تحت تاثیر مهاجم 23 ساله آبی ها قرار گرفته است. تامی آبراهام در پیروزی 1-0 چلسی برابر بارنزلی در جام حذفی، تک گل این تیم را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبراهام اکنون به دنبال این است که بتواند در لیگ برتر نیز از ابتدا در ترکیب شاگردان توخل به میدان برود. سرمربی آلمانی چلسی تاکنون از تیمو ورنر و اولیور ژیرو به عنوان مهاجمان اصلی خود استفاده کرده است اما آبراهام ممکن است در بازی امروز چلسی برابر نیوکاسل بتواند در صورت تایید توخل از ابتدا برای آبی ها به میدان برود.

 

 

مهاجم جوان چلسی هنوز دو سال و نیم دیگر با این تیم قرارداد دارد اما گفته می شود که او شایسته یک قرارداد جدید با شرایط مالی بهتر است.

آبراهام از زمان پیوستن به چلسی در فصل گذشته، 30 گل برای این تیم به ثمر رسانده، حداقل 11 گل بیشتر از هر بازیکن دیگری در ترکیب آبی ها در زمان مشابه.

چلسی بند تمدید قرارداد یک ساله آبراهام را فعال کرده است اما هنوز برای افزایش دستمزد با این بازیکن به توافق نرسیده.

 

 

توخل گفت: "من از شرایط قرارداد بازیکنانم مطلع نیستم چرا که نمی خواهم وقتی که دارم تصمیم می گیرم کدام بازی می کند و کدام نه،  این موضوع روی قضاوت من تاثیر بگذارد.

او شایسته بازی برابر بارنزلی بود. او برابر برنلی به دلیل تغییر تاکتیک بازی سختی را پشت سر گذاشت و برابر تاتنهام و شفیلد به میدان نرفت. به همین دلیل او شایسته بازی برابر بارنزلی بود چرا که او پسر بسیار مثبت و صریح و شفاف و جاه طلبی است.

از اینکه او توانسته بر مشکلاتی که در طول دوران بازی اش و زمانی که به صورت قرضی بازی می کرد، داشته فائق بیاید، خیلی خوشم می آید. او روحیه اش را دارد که در چلسی موفق شود. این یکی از سخت ترین چالش هایی است که می توانید با آن مواجه شوید اما او برای این چالش آماده است.

 

او در دیدار برابر بارنزلی خیلی خوب کار کرد، نه فقط چون گل سرنوشت ساز بازی را زد بلکه او در دفاع ضربات آزاد هم نقش مهمی داشت و بسیاری از موقعیت های خطرناک روی دروزاه ما را با ضربات سر دفع کرد.

 

او کاملا آماده بود تا خود را فدای تیم کند و به همین دلیل من به او امتیاز کامل ار می دهم. این یک شروع جدید خیلی خوب برای او است تا خودش را نشان دهد و ثابت کند که برای ما بازیکن مهمی است."

تامی آبراهام چلسی توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تامی آبراهام چلسی توماس توخل سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل حدود ۴.۸ برابر شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۸ برابر شد.

وی افزود: سال گذشته نزدیک ۵ برابر قرارداد بار اول در تجهیزات راهبردی مثل تجهیزات نفتی، هوشمندسازی، نیروگاه‌ها و صنایع فلزی و غیرفلزی بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • دهقانی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل حدود ۴.۸ برابر شد
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!