Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@01:54:43 GMT

بررسی وضعیت پذیرش یک شرکت هواپیمایی در بورس

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۶۹۳۱

بررسی وضعیت پذیرش یک شرکت هواپیمایی در بورس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ امیر هامونی، با بیان اینکه وضعیت شرکت هواپیمایی قشم ایر پیش از این در هیات پذیرش فرابورس مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار کرد: در جلسه هیات پذیر نکاتی مطرح و قرار شد توسط این شرکت انجام شود. درواقع باید اصلاحات مورد نظر هیات پذیرش انجام شود تا پرونده این شرکت دوباره در این هیات مورد بررسی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درمورد وضعیت مالی این شرکت هواپیمایی توضیح داد: صورت های مالی این شرکت شفاف است. البته شرایط کرونا در صنعت هوایی تاثیرگذار بوده و این شرکت هم مستثنی نیست. به همین دلیل قرار شد پرونده قشم ایر بعد از اینکه صورت های مالی سال ۱۳۹۹ را کامل کردند بررسی و بر اساس آن تصمیم نهایی گرفته شود.

مدیرعامل فرابورس در پایان تاکید کرد: درواقع فرابورس پرونده قشم ایرا را نه رد و نه تایید کرده است. در هیات پذیرش نکات ارزشمندی بیان شد و امیدواریم شرکت انجام دهد و شاهد عرضه آن باشیم.

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۲۵ بهمن ماه) معاملات خودرو با زیان همراه شد سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ فشار فروش، روند معاملات را تغییر داد تکذیب اعطای تسهیلات بانکی برای حمایت از بورس/ پرداخت ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت در قالب کارت اعتباری نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات/ خروج پول حقیقی در پی کاهش شدت رشد شاخص

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی فرابورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶۷۱ واحد افت به ۷۵۶ هزار و ۸۳۷ واحد و شاخص قیمت با ۳۷۶ واحد کاهش به ۴۲۳ هزار و ۶۳۲ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۳۹ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به نزدیک ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید.

نماد‌های فملی، فولاد، کچاد و کگل بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز بدون تغییر، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس بیش از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های تجلی، سپیدار، توریل و مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد