Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر،  احمد محرم‌زاده در جلسه کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی شهرستان اهر با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه شهرستان اهر بخش کشاورزی است، اظهار داشت: مدیران ادارات باید خود را در کنار تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ببینند نه اینکه در مقابل تولیدکنندگان بایستند.

وی با اشاره به لزوم بالا بردن راندمان تولید محصولات کشاورزی در اراضی کشاورزی شهرستان اهر گفت: شهرستان اهر در کشاورزی و باغبانی ظرفیت‌ های زیادی دارد، اما آنطور که باید و شاید میزان تولید محصولات کشاورزی در سطح قابل قبولی قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی به مشکلات اداری برای سرمایه ‌گذاران اشاره کرد و گفت: متأسفانه از سرمایه‌گذار بخش خصوصی دعوت می‌کنیم؛ ولی سرمایه‌ گذار در روند اجرای طرح گرفتار بروکراسی اداری می‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با تاکید بر اینکه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌ شرقی باید برای ایجاد صنایع تبدیلی و جنبی محصول سیب اقدام ‌کند، تصریح کرد: شایسته است برای ارتقای کیفیت سموم موجود در بازار اهر تلاش شود.

محرم‌زاده خواستار ایجاد شهرک دامپروری و کشتارگاه صنعتی در شهرستان اهر شد، گفت: اهر در حوزه دامپروری و کشاورزی پتانسیل‌های بالقوه ‌ای دارد.

 وی با بیان اینکه بانک‌ ها در ارائه تسهیلات به کشاورزان سختگیری می‌کنند افزود: این مهم باعث می‌شود تا کشاورزان از تسهیلات برای توسعه کشاورزی خود محروم شوند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان اینکه عدم وابستگی و جهش تولید؛ تنها ترین راهکار برای مقابله با تحریم‌ هاست، خاطر نشان کرد: اگر مشکلات تولیدکنندگان و کشاورزان را که به عزم مسئولان شهرستانی و استانی نیازمند است حل کنیم در واقع به شکست تحریم ‌ها و تحقق جهش تولید کمک زیادی می‌کنیم.

گفتنی است در پایان این جلسه با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی  و مسئولین محلی از کشاورزان نمونه شهرستان اهر تجلیل شد.

انتهای پیام/60003

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کشاورزی اهر دامپروری نماینده مردم اهر و هریس در مجلس احمد محرم زاده منابع طبیعی خبرگزاری فارس فارس تبریز سرمایه گذاری جهادکشاورزی نهادهای دامی سیب درختی صنایع تبدیلی دانه های روغنی شهرستان اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری