Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت ایران پتک مجموعه فناوری است که با تولید بیش از یک هزار و ۱۰۰ سایز و گونه ابزارآلات در ۱۵ گروه تخصصی، با روش آهنگری گرم، به یکی از شرکت‌های پیشرو در این حوزه بدل شده است. این ابزارها به ارتقای سطح بهره‌وری و ایمنی کار در کشور کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران پتک مشتمل بر واحدهای متعدد طراحی، قالبسازی، ابزارسازی، فورج (آهنگری گرم)، ماشین‌کاری، جوشکاری، پرسکاری، آبکاری، سیاهکاری، عملیات حرارتی، رنگ کاری، درودگری، دایکست آلومینیوم، سوهان، تزریق پلاستیک، مونتاژ و بسته بندی است. این شرکت با توانمندی تولید قالب‌های متنوع، ظرفیت تولید بیش از هزار نوع ابزار دستی را دارا است.

به گفته امیر حسین رمضانی قمی مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، محصولات فعلی ایران پتک شامل دو گروه ابزارآلات صنعتی و آموزشی است که مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید می‌شود. ارزهایی که تا کنون برای واردات این گروه ابزارآلات صنعتی استفاده می شدند برای واردات کالاهای حیاتی و ضروری نظیر مواد غذایی، کالاهای بهداشتی و ایمنی و... صرف می‌شوند.

وی افزود: از جمله ویژگی های برجسته ایران پتک، برخورداری از کلیه واحدهای مرتبط - مکمل یا موازی با تولید است که همگی در تسریع تولید و ارتقاء کیفیت محصولات نقش ویژه ای ایفا می‌کنند. ابزارآلات کوبشی، آچارها و انبردست‌ها، قلم‌ها، سنبه‌ها و اهرم‌ها، ابزارآلات برشکاری، گیره‌ها و سندان‌ها، ابزارآلات صافکاری و غیره بخشی از تولیدات شرکتمان است.

این فعال فناور همچنین بیان کرد: همه این ابزارها با استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید شده اند تا ایمنی حیم کار را برای صنعتگران کشور ارتقا دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ابزارآلات صنعتی استانداردهای ملی و بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبرخوب ایران پتک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده