Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:46:59 GMT

حذف و اضافه دانشگاه پیام نور تا ۶ اسفند ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۷۴۵۴

حذف و اضافه دانشگاه پیام نور تا ۶ اسفند ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، زمان حذف و اضافه دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از تاریخ ۲۶ بهمن ۹۹ آغاز شده و تا ۶ اسفند ۹۹ ادامه خواهد داشت.

همانند سال‌های گذشته افرادی که تا این لحظه موفق به واریز شهریه ثابت و انجام انتخاب واحد نشده اند، می‌توانند در تاریخ مذکور نسبت به آن اقدام کنند.

زمان امتحانات ترم دوم ۹۹:

امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ از ۱۱ خرداد لغایت ۶ تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان درخواست وام دانشجویی صندوق رفاه:

دانشجویان از زمان شروع انتخاب واحد تا پایان زمان انتخاب واحد برای درخواست وام دانشجویی مهلت دارند.

درخواست برا ی دروس معرفی به استاد:

دانشجویان برای دروس معرفی به استاد از چهارشنبه اول بهمن تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ مهلت دارند.

کد خبر 5147394

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور ثبت نام دانشجویان آغاز سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی وام دانشجویی دانشگاه ها مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علامه طباطبایی سازمان سنجش جذب هیات علمی آزمون دستیاری پایان نامه شهریه دانشجویان منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس

اعتراضات دانشجویان دانشگاه تگزاس به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه با دخالت نیروهای پلیس به خشونت کشیده شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز (پنج شنبه) به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیروهای پلیس انجامید.

به گزارش شبکه ای بی سی آمریکا، حداقل 20 دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند. دانشجویان در شعارهای خود ارتش اسرائیل را یک سازمان تروریستی نامیدند.

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی

در این راستا «گرگ ابت» فرمانده تگزاس گفته است که باید تمامی دانشجویان ضد اسرائیلی بازداشت شوند. او اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

او گفت: «دانشجویانی که در اعتراضات مملو از نفرت و یهودی ستیزی شرکت می‌کنند باید از هر دانشگاهی در ایالت اخراج شوند.

همزمان دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در ایالت نیویورک نیز با نیروهای پلیس درگیر شدند. در پی بروز درگیری، مدیریت دانشگاه درهای ورودی را بسته و دانشگاه را تعطیل اعلام کرد و قرار است کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شود.

فرماندار ایالت پنسیلوانیا نیز در واکنش به اتفاقات دانشگاه کلمبیا به سی ان ان گفت که اوضاع در این دانشگاه از کنترل خارج شده است. او نیز این اعتراضات را «یهود ستیزی» قلمداد کرد.

در این میان خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • ادامه تحصن‌ در ۴۰دانشگاه‌ آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد