Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی اعلام کرد، ملانیا ترامپ از نحوه خروجش از کاخ سفید بسیار ناراحت شده است.

وی در زمان خروج از کاخ سفید فوق‌العاده منفور و نامحبوب بود.

براساس این گزارش شبکه سی‌ان‌ان، ملانیا ترامپ در هنگام خروجش از کاخ سفید در بین تمامی بانوهای اول عصر معاصر آمریکا از پایین‌ترین میزان محبوبیت برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو تن از افراد آگاه از احساسات و افکار ملانیا ترامپ به شبکه سی‌ان‌ان گفتند: ملانیا ترامپ از اینکه کمپین بی‌ملاحظه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای محکوم کردن انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ و حمله مرگبار متعاقب آن به کنگره، به شهرت وی لطمه زده، بسیار ناراحت است.

ظاهرا به دنبال حمله شش ژانویه به ساختمان کنگره، ملانیا ترامپ نمی‌دانست که چطور به این مساله واکنش نشان دهد.

در این گزارش آمده است: ملانیا ترامپ در شرایط بسیار سختی قرار گرفته بود و باید بین محکوم کردن این خشونت و سکوت کردن یکی را انتخاب می‌کرد. اگر این خشونت را محکوم می‌کرد آن وقت باعث خشم طرفداران همسرش می‌شد و اگر سکوت می‌کرد سکوتش به معنای همدستی در این جرم تلقی می‌شد.

یکی از مقامات سابق کاخ سفید به شبکه سی‌ان‌ان گفت: ملانیا ترامپ می‌توانست حدس بزند که اوضاع برایش چگونه پیش خواهد رفت. زمانی که حمله شش ژانویه رخ داد، ملانیا می‌دانست که محکوم کردن این خشونت و یا انجام هر کار دیگری فایده‌ای برایش نخواهد داشت و به همین خاطر هیچ کاری انجام نداد.

پنج روز پس از حمله به کنگره، ملانیا ترامپ نهایتا بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن با زخمی شدگان و خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

این اقدام به دنبال استعفای معاونین کلیدی ملانیا ترامپ صورت گرفت.

رفتار تلخ و سرد ملانیا ترامپ نصیب جیل بایدن، بانوی اول کنونی آمریکا نیز شد.

براساس گزارش سی‌ان‌ان، ملانیا ترامپ از زمان ترک کاخ سفید، با جیل بایدن صحبتی نکرده است. این مغایر با سنت تاریخی بانوان اول سابق آمریکاست که با جانشینان خود ارتباط برقرار می‌کنند.

ملانیا و دونالد ترامپ در حال حاضر زمان خود را در تفرجگاه مارالاگو سپری می‌کنند.   

310 310

کد خبر 1486545

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ملانیا ترامپ دونالد ترامپ ملانیا ترامپ شبکه سی ان ان کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود، گفت: افراد باید در حساب‌های کاربری خود از رمز عبور پیچیده استفاده و سعی کنند همیشه یک رمز عبور قدرتمند داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: با توجه به فراگیر شدن اینترنت و افزایش تعداد کاربران اینترنتی، موبایل و کامپیوترها و به موازات آن روند رو به رشد تعداد هکرها و مجرمان سایبری، رمزهای عبور به یکی از گلوگاه‌های امنیت در زندگی مردم تبدیل شده است.

وی افزود: رمزهای عبور موضوع تازه‌ای نیستند و از گذشته‌های دور که مردم نیاز به حفظ اسرار خود داشته‌اند، رمز عبور هم وجود داشته است، اما حالا با توجه به زندگی دیجیتالی، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا کرده است، چراکه گاهی این رمزهای عبور مرز بین موفقیت و ناکامی محسوب می‌شود، بی‌توجهی به انتخاب یک رمز مناسب می‌تواند منجر به خالی شدن حساب بانکی یا لو رفتن بسیاری از داده‌های شخصی، علمی و موارد دیگر شود.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان ادامه داد: افراد از رمزهای عبور برای امن‌سازی خصوصی‌ترین بخش‌های زندگی خود استفاده می‌کنند تا از داده‌ها و اطلاعات مالی و شخصی خود محافظت کنند، افراد باید در حساب‌های کاربری خود از رمز عبور پیچیده استفاده و سعی کنند همیشه یک رمز عبور قدرتمند داشته باشند و آن را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: افراد در صورتی که با موارد مجرمانه و مشکوک مواجهه شدند، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir یا تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

کد خبر 750807

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • کاخ سفید: نگران حمله احتمالی اسرائیل به رفح هستیم
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین