Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت: هدفگذاری برای مرکز فنی و حرفه ای تیتکانلو که بعد از ۱۱ سال دوباره احیا شده، آموزش بیش از ۳۰ هزار نفر ساعت در این شهر و روستاهای اطراف است.

«فرج الله راد»  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: در این مرکز چهار رشته ثابت با همکاری مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان و شورای شهر در نیاز سنجی مهارتی مستقیمی که انجام شد، آموزش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان شمالی با اشاره به اینکه برای تعمیر فضای احیا شده مرکز تیتکانلو ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده، افزود: چهار هزار میلیارد ریال هم تجهیزات برای ایجاد کارگاه ها در نظر گرفته شده است.

 

 

وی رشته های مطالبه شده از سوی اهالی را، تعمیرات موتور سیکلت، تعمیر لوازم خانگی، کشاورزی و جوشکاری درب و پنجره و پروفیل عنوان کرد و افزود: ۶ تیم سیار هم برای آموزش حرفه های اسانس گیری، گلاب گیری، پرورش قارچ و کامپیوتر در روستاهای بخش خبوشان حضور می یابند.

 

 

راد از اختصاص دو مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای خیاطی و کامپیوتر برای این بخش خبر داد و گفت: با توجه به امضا تفاهم نامه بین استاندار و رئیس سازمان آموزش و فنی و حرفه ای، در سال 1400 اعتبار بیشتری به این مرکز اختصاص می یابد و تجهیز آن کامل تر می شود.

 

 

وی با بیان اینکه رسیدن به این مرحله تازه آغاز کار است، افزود: توانمندسازی افراد و سوق دادن آنان به سوی آموزش های مهارتی اتفاق می افتد و در این مسیر تلاش می کنیم نیازهای مراکز برای هرچه کیفی تر شدن این روند، تامین شود.

 

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهر تیتکانلو آموزش های فنی و حرفه ای شهرستان فاروج فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با اشاره به هنرستان‌های جوار صنعت افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است و اکنون نیازمند توسعه آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش هستیم و تحقق این مهم نیز، نیازمند توسعه زیرساختی و تقاضا محور است.

فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه، ۸ اردیبهشت در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در رابطه با برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان اظهار کرد: امسال یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور برگزار می‌شود که نیازمند توجه ویژه است. 

مخلص‌الائمه ضمن تقدیر از مدیران صنایعی که به تاسیس هنرستان‌های جوار صنعت کمک کرده‌اند، گفت: به لحاظ کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، استان مرکزی برترین استان در کشور است. وقتی وارد هنرستان‌های جوار صنعت می‌شویم موجی از انرژی را از دانش آموزان و معلمان دریافت می‌کنیم. 

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تاثیرگذار خواهد بود و امیدواریم از این دست نمایشگاه‌ها بیشتر برگزار شود. 

حسین مولوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده امیدواریم بتوانیم بدون کمترین مشکلی، امتحانات نهایی دبیرستان‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان مرکز مشاوره افزود: از معلمان ماندگار و برتر استان مرکزی در هفته معلم تجلیل خواهیم کرد. همچنین برگزاری زنگ سپاس معلم را با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف را در نظر داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟