Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی در راستای کاهش شیوع کرونا در استان اردبیل از مدت‌ها پیش در استان اردبیل با روند مناسبی در حال اجراست اما متأسفانه موج بی‌توجهی‌ها یک امر نگران‌کننده و مشکل‌ساز است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، شهرام حبیب‌زاده در تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای کاهش شیوع کرونا در استان اردبیل از مدت‌ها پیش در استان اردبیل با روند مناسبی در حال اجراست اما متأسفانه موج بی‌توجهی‌ها یک امر نگران‌کننده و مشکل‌ساز است که این روزها بیشتر نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که بی‌توجهی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اردبیل را وارد پیک چهارم کرونایی می‌کند، ادامه داد: استان اردبیل در وضعیت پایدار است اما مشکل اساسی در افزایش تردد و رفت‌ و آمدها است که سبب بروز مشکلات عدیده‌ای در این ارتباط شده و نگرانی مسئولان و کادر درمان را تشدید می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: ویروس جهش‌یافته کرونا در کشور گزارش شده و آمار مرگ و میر نیز در این ارتباط گزارش شده که نیاز است در این زمینه مردم همکاری‌های لازم را داشته باشند و بدون ماسک در اجتماعات حاضر نشوند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: روزهای سخت و حساسی را می‌گذرانیم و تنها راه نجات استان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، همکاری مردم است که باید در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را به‌کارگیریم و این ویروس منحوس را از استان ریشه‌کن کنیم.

تازه‌ترین وضعیت شیوع کرونا در گیلان/ 8 شهرستان‌ گیلان در وضعیت نارنجی قرار دارد+ جدول‌‌موج سوم کرونا در خوزستان شروع شد / نیاز به تخت‌های ویژه افزایش یافتنیوزیلند پس از کشف ویروس "کرونا انگلیسی" به قرنطیه سراسری رفت

وی اظهار کرد: بی‌توجهی‌ها و سهل‌انگاری‌های مردم به ضوابط ستاد مقابله با کرونا کار را برای کادر درمان سخت کرده و این موضوع با افزایش ابتلا به بیماری در روزهای اخیر و ورود چهار شهرستان به وضعیت زرد همراه بوده است که در صورت ادامه‌دار بودن وضعیت رسیدن به شرایط سخت‌تر دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/140/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل بی توجهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد

سعید معین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به گرم شدن هوا، گندمکاران هشدارها را جدی بگیرند و مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند.

به گفته او، با وجود اثر شیوع آفت سن گندم در کاهش عملکرد تولید، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم قبل از تبدیل شدن به پوره انجام دهند.

معین با بیان اینکه سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسیده است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات ادامه داد: بنابر آمار سطح زیرکشت آبی و دیم گندم در کشور ۶ میلیون هکتار است که مبارزه با سن غلات در سطح  از بهمن ماه سال گذشته آغاز و کماکان ادامه دارد.

معین گفت: گرچه شرایط جوی و بارندگی سم پاشی و محلول پاشی را به تاخیر می اندازد، اما به کشاورزان توصیه می شود که تا 

 از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین به کشاورزان توصیه می شود که تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره مبارزه را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد