Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@02:44:38 GMT

محیط زندان باید به کارگاه آموزشی و زندگی تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۷۹۸۸

محیط زندان باید به کارگاه آموزشی و زندگی تبدیل شود

امام جمعه شیروان گفت: برنامه زندان زدایی برنامه خوبی است که برای بازدارندگی از جرم باید محیط زندان به کارگاه آموزشی و زندگی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «حجت الاسلام حسین تکمیلی» روز دوشنبه (27 بهمن ماه) در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره زندان شیروان اظهار داشت: قالب جرم های زندانیان از روی جهل است که باید کارگاه درس آموزشی برای آنان برگزار شود و شخص به سمت کرامت نفس برود و از عزت نفس برخوردار باشد و از سویی در زندان با فراگیری کار فرهنگی، آموزشی و حرفه آموزی، بعد خروج از زندان به فرد مفیدی برای جامعه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شیروان گفت: برخی از زندانیان به دلیل مشکلات اقتصادی محبوس هستند که افرادی آبرومند هستند و برای آزادی آنان باید تلاش کرد و آبرو و عزت آنان حفظ شود و به خانه برگردند، باید آنان را حمایت کنیم و این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم.

 

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی هم با بیان اینکه با نجات دادن زندانیان از زندان جامعه نجات می یابد، گفت: در کل استان از 714 نفر طرح غربالگری که انجام شده، 91 نفر آزاد می شوند که این یکی از اتفاقات خوب است و سن زندانیان 45-26 سال است که نباید اجازه بدهیم جوانان داخل زندان باشند بلکه باید شغل و حرفه بیاموزند.

 

«عبدالرحیم گرجی» با اشاره به اقدامات انجام شده طی چند ماه اخیر در زندان های استان، افزود: اینک امنیت زندان ها بالا رفته که کلاس های حرفه آموزی و سوادآموزی باید فعال تر برگزار شود تا شاهد کاهش زندانیان باشیم.

 

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی با اشاره به اینکه 69 درصد زندانیان متاهل هستند، گفت: در ایام کرونا تمام پرسنل زندان های استان زحمات فراوانی کشیدند که از تک تک آنان با توجه به وظیفه خطیرشان تشکر می شود.

 

در هر یک از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح و تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد دایر است.

 

در پایان این مراسم با تقدیر و تشکر از «رمضانعلی سیدآبادی»، «محمد جهاندار» به عنوان رییس جدید اداره زندان شیروان معرفی شد که سیدآبادی ریاست اداره زندان شهرستان سبزوار را عهده دار خواهد شد.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان زندان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • حکم اعدام بابک زنجانی با موافقت رهبری تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»