Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نیوکاسل برای تقویت خط حمله خود درصدد به خدمت گرفتن مهاجم کهنه‌کار ترابزون اسپور است. خبرگزاری میزان - تیم فوتبال نیوکاسل که در فصل جاری لیگ برتر انگلیس با کسب ۲۵ امتیاز از ۲۳ بازی در رده هفدهم لیگ جزیره ایستاده است برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب یک مهاجم گلزن و شش دانگ است.   از همین رو «90minute» در تازه‌ترین اظهار نظر مدعی شد که نیوکاسل به دنبال به خدمت گرفتن دانیل استوریج، مهاجم گلزن و سابق تیم‌های لیورپول و چلسی و فعلی ترابزون اسپور ترکیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استوریج ۳۱ ساله که سابقه ۲۶ بازی ملی برای تیم ملی انگلیس را در کارنامه دارد از مارس ۲۰۲۰ و با پایان قراردادش با ترابزون، بازیکن آزاد محسوب می‌شود و باتوجه به همین شرایط نیوکاسل به شدت درصدد جذب این مهاجم سیه چرده هست.

استوریج در ۱۱۶ بازی برای لیورپول ۵۰ گل و در ۶۳ بازی برای چلسی موفق به ثبت ۱۳ گل شده است و یکی از برترین گلزنان لیگ جزیره به حساب می‌آید. بیشتر بخوانید: خیز رئال مادرید برای جذب هالند

انتهای پیام/

برچسب ها: نیوکاسل دانیل استوریج لیورپول چلسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیوکاسل نیوکاسل لیورپول چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

استون ویلا در آوریل 2023 با برتری مقابل چلسیِ گراهام پاتر، زمینه‌ساز اخراج او شد. مائوریسیو پوچتینو در آوریل 2024 از این سرنوشت فرار خواهد کرد.

دانلود (101.1MB)

دیگر خبرها

  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز