Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهران شاهین‌طبع در مورد لغو مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا و اینکه برنامه تیم ملی چگونه خواهد شد، گفت: در سالهای اخیر فیبا پنجره‌هایی را برای کاپ آسیا در نظر گرفته است که در برخی اوقات باعث می‌شود مسابقات لیگ به تعطیلی کشانده شود و خیلی در کار فدراسیون‌های ملی اختلال ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً هم پنجره سوم به خاطر کرونا لغو شد. 

وی در مورد اینکه در لغو میزبانی قطر آیا ما می‌توانیم میزبانی را بگیریم یا خیر، گفت: ‌متأسفانه نگاه مثبتی نسبت به ایران نیست. ما در منطقه‌ای هستیم که کشورهای عربی حضور دارند و این میزبانی‌ها را بین خودشان تقسیم می‌کنند. در حال حاضر شرایط ما به مراتب می‌تواند بهتر از لبنان و قطر باشد چون آنها کار خاصی انجام نمی‌دهند. با این شرایط وقتی ما درخواست می‌کنیم،‌ میزبانی را به ما نمی‌دهند. 

سرمربی شهرداری گرگان در مورد اینکه لیگ را چطور می‌بینید، گفت: مسابقات با زحمت فدراسیون، باشگاه‌ها، داوران و رسانه‌ها جلو می‌رود. در حال حاضر شرایط و کیفیت مسابقات به دلیل اینکه تیم‌های بالای جدول به هم رسیده‌اند بهتر شده است. 

شاهین‌طبع در مورد اینکه در برخی بازی‌ها اختلاف دو تیم خیلی زیاد است، گفت: نقاط ضعفی وجود دارد و کارشناسان تا حدی این مسائل را درست می‌گویند، اما به خاطر شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرده، لیگ‌های دسته اول و دوم ما دچار اختلال شده و به همین دلیل فدراسیون تصمیم گرفت لیگ برتر با تیم‌های بیشتر باشد. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد اینکه آیا انسجام خوبی را در بسکتبال می‌بینید یا خیر، گفت: نه تنها در بسکتبال بلکه در رشته‌های دیگر هم متأثر از سایر پدیده‌ها هستند و در همه جوامع این قضایا وجود دارد و نمی‌توانیم بخشی را از جامعه جدا کنیم.

وی ادامه داد: ما باید ارتباطات اجتماعی‌مان را قوی کنیم و به یکدیگر احترام بگذاریم و ببینیم ریشه مشکلات از کجا است؟ در بسکتبال هم مثل سایر رشته‌ها مشکلاتی به خاطر انتخاب تیم ملی و لیگ و سایر مسائل به وجود می‌آید اما بعد از مدتی حل می‌شود. در مجموع، من انسجام نسبتا خوبی را در بسکتبال می‌بینم. 

شاهین طبع که از بهمن 96 هدایت تیم ملی بسکتبال را برعهده دارد،‌ در مورد اینکه گروه ایران در مسابقات المپیک را چگونه می‌بینید، گفت: باید در المپیک با فکر جلو برویم و تیم آبرومندی را آماده کنیم. به نظر من بازیکنان و کادری در المپیک حضور پیدا کنند که شخصیت بازی مقابل تیم‌های بزرگ را داشته باشند.

وی تأکید کرد: به شخصه خوشحالم که با آمریکا و فرانسه هم‌گروه هستیم و بازی مقابل آنها را به فال نیک می‌گیرم. قطعاً انعکاس اخبار بسکتبال در المپیک وسیع ست و این می‌تواند به ما کمک کند تا بیشتر دیده شویم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی لیگ برتر قطر تیم ملی شاهین طبع تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA