Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:00:37 GMT

ترکیه برخورد گزینشی غرب با تروریسم را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۸۳۱۲

ترکیه برخورد گزینشی غرب با تروریسم را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه در یک پیام توییتری درباره کشته شدن ۱۳ شهروند این کشور توسط تروریست‌های پ‌ک‌ک، بر برخورد گزینشی و دوگانه غرب با موضوع تروریسم تاکید کرد.

واکنش‌های مقام‌های ترکیه به پیدا شدن جسد ۱۳ تن از شهروندان ربوده شده این کشور در اقلیم کردستان عراق همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آناتولی، جسد این افراد بعد از عملیات ویژه ضد تروریستی ترکیه در شمال عراق و در یکی از غارهای شمال عراق پیدا شد.

«مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه در یک پیام توییتری درباره کشته شدن شهروندان این کشور تروریست‌های پ‌ک‌ک را عامل این کشتار خواند و همچنین مواضع کشورهای غربی درباره موضوع تروریسم را محکوم کرد.

چاووش اوغلو نوشت: «استاندارد دوگانه جهان غرب در موضوع تروریسم و برخورد گزینشی آن درباره "تروریست خوب" و "تروریست بد" ادامه دارد».

وزیر خارجه ترکیه در این پیام خود از دو هشتگ « پ‌ک‌ک یک سازمان تروریستی شرور است» و «پ‌ک‌ک غیرنظامیان را اعدام می‌کند» استفاده کرد.

مقام ارشد دولت ترکیه پیام توییتری خود را به زبان ترکیه‌ای و انگلیسی منتشر و از مواضع کشورهای غربی درباره تروریسم و پ‌ک‌ک به شدت انتقاد کرد.

پیش از وزیر خارجه ترکیه، «حلوصی آکار» وزیر دفاع این کشور هم کشته شدن شهروندان ترکیه‌ای توسط تروریست‌های پ‌ک‌ک را محکوم کرده بود.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه عراق تروریسم غرب وزیر خارجه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در سفر به ریاض، پایتخت عربستان سعودی در روزهای ۲۸ تا ۲۹ آوریل، قرار است به ابتکارات آنکارا برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین ادامه دهد.

منابع دیپلماتیک ترکیه در این خصوص اعلام کردند که فیدان یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در ریاض با اعضای گروه تماس تشکیل شده از سوی سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب برای پایان دادن به کشتار مردم مظلوم غزه و تضمین صلح دائمی دیدار و گفتگوخواهد کرد.

به گفته این منابع قرار است گروه تماس با وزرای خارجه کشورهای غربی نیز دیدار کند.

گفته می‌ شود وزیر امور خارجه ترکیه در ریاض دیدارهای دوجانبه ای نیز خواهد داشت و محور گفتگوها هم آخرین وضعیت تحولات در نوار غزه خواهد بود.

کد خبر 6090379

دیگر خبرها

  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق