Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:10:02 GMT

شاهین‌طبع: انسجام خوبی در بسکتبال وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۸۴۰۲

شاهین‌طبع: انسجام خوبی در بسکتبال وجود دارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت:‌ بازی با آمریکا و فرانسه در المپیک توکیو را به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهران شاهین‌طبع در مورد لغو مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا و اینکه برنامه تیم ملی چگونه خواهد شد، گفت: در سالهای اخیر فیبا پنجره‌هایی را برای کاپ آسیا در نظر گرفته است که در برخی اوقات باعث می‌شود مسابقات لیگ به تعطیلی کشانده شود و خیلی در کار فدراسیون‌های ملی اختلال ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً هم پنجره سوم به خاطر کرونا لغو شد. 

 

وی در مورد اینکه در لغو میزبانی قطر آیا ما می‌توانیم میزبانی را بگیریم یا خیر، گفت: ‌متأسفانه نگاه مثبتی نسبت به ایران نیست. ما در منطقه‌ای هستیم که کشورهای عربی حضور دارند و این میزبانی‌ها را بین خودشان تقسیم می‌کنند. در حال حاضر شرایط ما به مراتب می‌تواند بهتر از لبنان و قطر باشد چون آنها کار خاصی انجام نمی‌دهند. با این شرایط وقتی ما درخواست می‌کنیم،‌ میزبانی را به ما نمی‌دهند. 

 

سرمربی شهرداری گرگان در مورد اینکه لیگ را چطور می‌بینید، گفت: مسابقات با زحمت فدراسیون، باشگاه‌ها، داوران و رسانه‌ها جلو می‌رود. در حال حاضر شرایط و کیفیت مسابقات به دلیل اینکه تیم‌های بالای جدول به هم رسیده‌اند بهتر شده است. 

 

شاهین‌طبع در مورد اینکه در برخی بازی‌ها اختلاف دو تیم خیلی زیاد است، گفت: نقاط ضعفی وجود دارد و کارشناسان تا حدی این مسائل را درست می‌گویند، اما به خاطر شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرده، لیگ‌های دسته اول و دوم ما دچار اختلال شده و به همین دلیل فدراسیون تصمیم گرفت لیگ برتر با تیم‌های بیشتر باشد. 

 

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد اینکه آیا انسجام خوبی را در بسکتبال می‌بینید یا خیر، گفت: نه تنها در بسکتبال بلکه در رشته‌های دیگر هم متأثر از سایر پدیده‌ها هستند و در همه جوامع این قضایا وجود دارد و نمی‌توانیم بخشی را از جامعه جدا کنیم.

 

وی ادامه داد: ما باید ارتباطات اجتماعی‌مان را قوی کنیم و به یکدیگر احترام بگذاریم و ببینیم ریشه مشکلات از کجا است؟ در بسکتبال هم مثل سایر رشته‌ها مشکلاتی به خاطر انتخاب تیم ملی و لیگ و سایر مسائل به وجود می‌آید اما بعد از مدتی حل می‌شود. در مجموع، من انسجام نسبتا خوبی را در بسکتبال می‌بینم. 

 

شاهین طبع که از بهمن 96 هدایت تیم ملی بسکتبال را برعهده دارد،‌ در مورد اینکه گروه ایران در مسابقات المپیک را چگونه می‌بینید، گفت: باید در المپیک با فکر جلو برویم و تیم آبرومندی را آماده کنیم. به نظر من بازیکنان و کادری در المپیک حضور پیدا کنند که شخصیت بازی مقابل تیم‌های بزرگ را داشته باشند.

 

وی تأکید کرد: به شخصه خوشحالم که با آمریکا و فرانسه هم‌گروه هستیم و بازی مقابل آنها را به فال نیک می‌گیرم. قطعاً انعکاس اخبار بسکتبال در المپیک وسیع ست و این می‌تواند به ما کمک کند تا بیشتر دیده شویم. 

مهران شاهین طبع (سرمربی) تیم ملی بسکتبال بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال بسکتبال تیم ملی بسکتبال شاهین طبع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی