Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: انتظار ما در استان قزوین این است که سهم یک درصدی نظام سلامت از مالیات بر ارزش افزوده در این شرایط خطیر کرونایی در اختیار استان قرار بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، رجب رحمانی صبح امروز در آخرین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان که با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: : انتظار ما در استان قزوین این است که سهم یک درصدی نظام سلامت از مالیات بر ارزش افزوده در این شرایط خطیر کرونایی در اختیار استان قرار بگیرد و به دانشگاه علوم پزشکی قزوین تخصیص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان تاکستان از نظر مسائل پزشکی و حوزه امداد و نجات استان‌های غرب کشور را پوشش می‌دهد، باید تعداد بیمارستان‌های و مراکز درمانی اورژانسی در این شهرستان بیشتر از امروز شود.

رحمانی با بیان اینکه در شهرستان تاکستان به ازای هر هزار نفر یک تخت بیمارستانی وجود دارد، ادامه داد: این میزان کمبود تخت بیمارستانی در شان و جایگاه مردم تاکستان نیست و با توجه به گستره حوادث جاده‌ای و تصادفات در این شهرستان باید مراکز درمانی به جز شهر تاکستان در سایر نقاط این شهرستان هم احداث شده و توسعه یابند.

وی با اشاره به نیاز مبرم بیمارستان شفای تاکستان به کادر درمانی متخصص یادآور شد: با وجود اخذ مجوز برای اضافه شدن کادر پرستاری و پزشکی هنوز مشکلاتی برای اسکان این کادر درمانی وجود دارد که باید این مشکل توسط وزارت راه و شهرسازی مرتفع شود تا کادر پزشکی متخصص و فوق متخصص وارد تاکستان شوند.

لزوم تشکیل قرارگاه ویژه برای مبارزه با کرونای انگلیسی

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات گسترده انقلاب اسلامی در تربیت کادر بهداشتی و درمانی بومی و متخصص گفت: قبل از انقلاب در همین شهرستان تاکستان پزشکان مختلفی از کشورهای خارجی می‌آمدند که در شهر تاکستان چون زبان تاتی بلد نبودند، مشکل داشتند و در توابع تاکستان هم زبان ترکی نمی‌‌دانستند و نمی‌توانستند با جمعیت روستایی ما ارتباط برقرار کنند.

رحمانی با اشاره به ضرورت تشکیل یک قرارگاه عملیاتی ویژه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونای انگلیسی در سطح استان افزود: با توجه به اینکه این ویروس جهش‌یافته یک پدیده خطرناک و نادر در حوزه بیماری‌های واگیر است، باید سیاست‌های کاری ما متناسب با دفع این ویروس تغییر کرده و متخصصان عفونی وارد میدان شوند.

اصلاح "لایحه مالیات بر ارزش افزوده" به نفع اختیارات شوراها قطعی استمغایرت بندهایی از لایحه مالیات بر ارزش افزوده با سیاستهای کلی نظامتوضیحات کانون سردفتران و دفتریاران درباره پرداخت ارزش افزوده در دفاتر اسناد رسمی

لزوم تجدیدنظر در قرنطینه معکوس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی استان قزوین هم در این جلسه با اشاره به وضعیت نسبتاً پایدار استان قزوین در زمینه شیوع و پاندمی کرونا گفت: تعداد بیماران کرونایی سرپایی و بستری ما در کل استان رو به افزایش است و همچنان بسیاری از افراد در مجامع و اماکن عمومی استفاده از ماسک را جدی نمی‌گیرند.

پیمان نامدار اضافه کرد: خوشبختانه بعد از هجوم کرونای انگلیسی به استان در چند روز اخیر یک مقدار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی هوشمند توسط مردم و اصناف بیشتر شده که همین موضوع باعث شده که روند فوتی‌های کرونایی ما در چند روز اخیر کمی کاهش یافته و اگر همین رعایت‌ها ادامه یابد، از ایجاد پیک چهارم جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: در حالی که بیشتر فوتی‌های ما افراد مسن و سالمند هستند، اما بیشتر ناقلان کرونایی ما جوانان هستند که باید موضوع رعایت پروتکل‌ها به عنوان افرادی که مدام در معرض انتقال و شیوع کرونا هستند، گرفته شود و در قرنطینه معکوس هم با این شرایط باید تجدیدنظر کنیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ویروس کرونا استانداری قزوین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ویروس کرونا استانداری قزوین مالیات بر ارزش افزوده استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این معاونت موضوع مشاغل خانگی به صورت ویژه حمایت می‌شود که صنایع‌دستی نیز در این موضوع قرار می‌گیرد. ما سعی می‌کنیم حمایت‌هایی را از این افراد داشته باشیم.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: به همین منظور تسهیلاتی را به بانوان فعال در مشاغل خانگی و نیز حوزه صنایع‌دستی تخصیص داده‌ایم و از این طریق از این بانوان حمایت می‌کنیم.

او با اشاره به فعالیت بانوان در حوزه صنایع‌دستی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد فعالان در حوزه صنایع‌دستی بانوان هستند. در همین راستا و با هدف حمایت از بانوان، در هر استان بازارچه‌هایی را پیگیری می‌کنیم و اعتبارات آن را تخصیص می‌دهیم و از این طریق به دنبال حمایت از بانوان هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: حمایت از بانوان سرپرست خانوار می‌تواند باعث توانمند شدن آنها و تقویت بنیان‌های خانواده شود و خوشبختانه رشته‌های صنایع‌دستی در این موضوع نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها